E
Pařil
Dobrý den, 3-4 roky, méně než 5 krátročně mejdany s E.Občas mi bylo zle,ale teď to trvá 4 měsíce. Nesoustředěnost,špatná pohybova koordinace,málo vnímám okolí.Jím vitamíny a ...nic Už to nehci ani vidět ,ale musím tomu a chci nějak pomoci,abych se vrátil do normálu DIKY PREDEM

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud je to takhle, tak bych spíše doporučil uvažovat o návštěvě psychiatra. Neboť, jestli stav trvá už č měsíce, bez tendence ke zlepšení, zdá se, že se stalo něco s čím asi budeme těžko dělat něco, bez konatktu komplexního vyšetření jen tak po netu. Protože, je to celkem dost složitá otázka, co se vlastně děje. To co můžete udělat vlastními silami je vysadit alkohol a všechny léky, ev. zkusit užívat vitaminy (doporučil bych pyridoxin, thiamin), minerály (Mg, Se) konkrétně asi nějaký multivitamin+thiamin v tabletách+magne B6. Pokud se to nezlepší asi nezbyde, než se někam objednat. Pokud jste z Prahy nabízím sebe.