A co dál.....?
ska
Moje doktorka si vyzádala u me testy na THC.Marihuanu si obcas dam ale ne denne a ve velkem mnozstvi.Jaky to muze mit pro me dopad?? Zjistuje se v testech take mnozství???

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, z jakého důvodu si vaše lékařka žádá, abyste se podrobil/a testům na přítomnost THC. Od toho se totiž odvíjí, jaký bude mít výsledek pro vás dopad. Něco jiného je to v případě, kdy je vám třináct a je důvodné podezření, že kouříte trávu a lékařka by mohla mít obavy o váš zdravotní stav... a něco jiného v případě, kdy docházíte na ambulantní léčbu z drogové závislosti a pravidelně vám testují moč na přítomnost návykových látek. To, jaké množství a v jaké intenzitě konopí kouříte, se odrazí v tom, jak dlouho po posledním užití se dá THC v organismu detekovat. Standardně se testy dělají ze vzorku moči a THC se dá zjistit několik dní až měsíc od posledního užití. Čím intenzivněji konopné drogy užíváte, tím je pochopitelně tato doba delší. Ve vašem případě by se tato doba mohla pohybovat kolem 14 dní po posledním užití. Pokud se chcete vědět k vašemu dotazu další podrobnosti, zkuste mi napsat víc informací.