--Tomas Harant
nute
-tomas tak jsem kvuli vsem moznym okolnostem- kamos, bracha, rodice, zdravotni stav, a hl.to ze jsem uz skoro vsude provarena,musela skoncit uz ted. Teda presne od patku jsem cista..je to peklo, fyzicky, psychicky, mam pocit ze zesilim, jsem cista ctvrty den a je mi hrozne. Dnes jsem od stredy poprve doma a je to desny. Pred tim jsem byla u kamose a on me zamykal, zabavil mobil..No je to proste hruza. Ale uvedomuju si ze je to tak lepsi a ze jednou bude dobre a asi to zvladnu, myslim, no uz proto, ze jsem ted doma, odejit bych teoreticky mohla, a sehnat neni problem..I kdyz jsem chytre udelala proti sobe opatreni, ze jsem posledne v dropinu vsechny inzulinky vyhodila misto vymenila, jeden zdroj vymazala, druhymu rekla ze koncim at mi uz nedava, a on to opravdu respektuje, coz me pozdeji hrozne nastvalo... No jen jsem se chtela pochlubit:-)..i kdyz asi nemam cim, protoze zas tak silna asi nejsem... Jen me napadlo, v patek mam jit na ten detox, kdyz do ty doby vydrzim, bude to tyden abstinence, testy budou negativni, vezmou me tam vubec? A bude mit vyznam tam jit? Jo a kdyz jsem prestala mit menstruaci(zhubla jsem na piku 10kg, ted mam 36kg), vrati se zase nekdy?Nebo uz ne a budu neplodna?Na detox mam jit do apolinarsky, je to tam v poho? Lidi od kamose ze sananima rikali ze mam jit do Plzne ze tam je to nejlepsi.. A kdyz by se mnou na detox chtel jit jeste kamos, slo by to? Dali by nas k sobe? Moc moc dik za odpovedi, jsem hrozna,vim,ale brzy budu cista a v pohode a napisu neco peknyho a pak uz dam pokoj..

Odpověděl: Tomáš Harant
Milá Nute, gratuluji k tomu, že se již pokoušíte abstinovat a pár dní je už za Vámi. Skvělé. Pravda, není to až tak světoborné, ale alespoň jste se do toho pustila. U toho detoxu mi není zcela jasné, co si od něj slibujete. Když nastoupíte po cca. týdnu abstinence, bude skoro zbytečný. Tělo bude téměř zcela vyčištěno. Netvrdím ale, že vše bude OK. Psychicky Vám asi nebude nejlépe. Podobně jako teď. Objeví se chutě, do toho staří známí.... To ale detox sám o sobě nevyřeší. Jestli plánujete jít dále do další léčby (co ten stacionář, stále zavrhnut?) je detox nezbytnou podmínkou. Tuto cestu bych Vám asi doporučil jako nejúčinější. Sama to budete mít mnohem těžší.... K Vašim dotazům. Váha se Vám po najetí do pravidelnějšího stravovacího režimu zase upraví, s ní související menses by měl také. Kam jít na detox Vám neporadím, nevím co je "dobrý" a co "špatný" detox. Spíše asi kde mají volno.... Ve dvou se to lépe táhne, jak tím správným směrem, tak i tím... Spolu na pokoji určitě nebudete :-) Držte se. Hezký den