AD jak se zbavit (pro tomáše haranta)
betty
to jsem ráda, že to alespoň bylo originální, když už to bylo tak hnusné! :-) na základě pozdějšího vývoje událostí a rozhovorů s (teď už bývalým) přítelem si myslím, že shodné citové naladění obstaralo to, že jsme byli před rozchodem, ale ještě jsme to přinejmenším z 50% nevěděli. no a na extázi si to přítel začal asi nějak uvědomovat, já jsem to vycítila, což zase neuniklo jemu ... možná extázi přeceňuji, ale podle mě jsou drogy zesilovače toho, co v člověku skutečně je, a pak by tato teorie seděla. díky za zajímavý podnět k zamyšlení!

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, možná by Vás ještě mohlo zajímat, že s xtc se dříve experimentovalo v psychoterapii. Mluvilo se o zlepšení introspekce a komunikace mezi lidmi, kteří mají mezi sebou citové pouto. Od těchto experimentů se upustilo z důvodů předpokládané neurotoxicity a dalších možných komplikací. No a k drogám jako zesilovačům toho, co v člověku skutečně je? I kdyby to takhle fungovalo, rizika tohoto "poznání" jsou hodně vysoká. Otvírat si věci, které má člověk uložené v podvědomí nebo někde vytěsněné, může být bez odborného dohledu dost nebezpečné. A myslet si, že na extázi jsem tím, čím skutečně jsem, je iluzorní. (Že by většina lidí, co jsou na party, byla opravdu takhle šťastná a vstřícná? :-)