mokrý a žlutý
ketrin
Dobrý den, sehnala sem si pervitin ale tentokrát je docela dost žlutý a mokrý, tak by mě zajímalo jestli to je bezpečný protože většinou mam bílý nebo lehce nažloutlý, beru pouze nosem a nejsem zas tak velký odborník no. A taky jestli se to má nechat vysušit a popřípadě jak nebo jestli stačí dat na papír a počkat než to uschne, plánuju si to dát až za 2 dny a mám to v měrce. Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak jednak ta bezpečnost. Vzhledem k tomu že to kupujete na černém trhu a často bývají v pervitinu příměsi, například fentanyl (to je hooodně silný opioid) tak to bezpečné není.
Stran finální úpravy pervitinu, já fakt nevím. To prostě proto, že se s tím nesetkávám, já potkávám jen lidi, co to berou, většinou mi vzorky nenosí. Ale kvalita pervitinu je kolísavá, od velmi profesionálních produktů až po nedodělky, které jsou schopny rozpustit sliznice a tkáně.
Ono se nedá podle popisu poznat ani co to přesně je, natož jestli a jaké to má příměsi. Tak vám asi úplně neporadím, co s tím, vyjma rady nedávat si, ... Ale to nejspíš slyšet nechcete.
MUDr. Jakub Minařík
P.s. Ona je ta poradna charakterem taková, že chceme spíše pomoci lidem nebrat, najít nějakou pomoc, když se to vymklo, a samozřejmě poradit s harm reduction, tedy jak brát bezpečně/ji. K tomu mě napadá, že jestli máte z jiného zdroje a nebo stejného, ale viditelně to vypadá jinak, tak s tím buďte opatrná. Pokud jde o skladování, je vždy dobré, aby to byl čistý suchý prášek, neměl by být příliš nažloutlý. Skladovaný v suchu. U dosušování pozor na další kontaminaci nebo znečištění. Vždycky je pak dobré látku před aplikací dokonale rozpustit a filtrovat přes sterilní jednorázový filtr. Při aplikaci je dobré zkusit aplikovat jen trochu, nedávat si to celé naráz, nebrat sama, ... Když se předávkujete, abyste měla zajištěnou pomoc.