Pervitin
Lucka
Dobrý den, poslední dva roky jsem víc kouřila trávu a asi před měsícem jsem si uvědomila jak mě to ničí, takže jsem přestala. Chvíli trvalo, než sem se dostala ze stavů kdy mi hulení chybělo,teď už si dám jointa jen občas a vyhovuje mi to. Myslím, že můžu říct že to už mám pod kontrolou. Nikdy sem nebrala žádné jiné drogy, minuly týden jsem zkusila pervitin. Docela mě to dostalo, moje psychika se vyčistila, uvědomila jsem si hodně věcí. Studuji psychologii, takže mi to přišlo víc než zajímavé a uvažuji o občasném braní,mám pár otázek: Jak dlouho po užití můžu na svojí psychice cítit změny? Po jak dlouhé době jak častého užívání přibližně vzniká psychická závislost, popř.psychóza? Existuje chemický způsob jak vyčistit dávku, popř. jaký? Je pravda, že pervitin jako takový, bez příměsí nepoškozuje orgány? A ještě - jakou máte zkušenost s příležitostnými uživateli pervitinu. Děkuji předem

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, po přečtení Vašeho dotazu mám trochu obavy, jestli svým způsobem nehledáte náhradu za marihuanu, kterou jste přestala kouřit. Pokud jste měla s nadměrným užíváním problémy, je dost pravděpodobné, že se objeví i s pervitinem... Jinak chápu, že jako studenta psychologie Vás změněné stavy vědomí zajímají a o psychice něco víte.. Snad se to pro Vás nestane pastí. A k Vašim otázkám - akutní příznaky trvají od 7 do cca 24 hodin. V závislosti na kvalitě dávky, metabolismu... Jestli a kdy se projeví psychická závislost a toxické psychózy (může ji vyvolat i silné jednorázové požití) Vám nikdo nedokáže říci... Problém je v tom, že zcela čistý pervitin ztěží seženete a u části dlouhodobých uživatelů se našly organické změny na mozku... A na závěr, příležitostní uživatelé nemají příliš potřebu kontaktu, mají přeci "vše pod kontrolou" hodně štěstí. Hezký den