Opium3
Mirek
Dobrý den, omylem jsem svůj "dotaz" napsal do skryté poznámky. Snad to nevadí. Přidal jsem trochu osobní údaje.. takže asi nevadí.
Pane doktore, sedlo si to. 120 mg ráno a večer. Asentra zůstala, diazepam nahrazen neurolem při úzkosti. 0,25 mg. Od pondeli bych měl snížit večerní dávku na 60 mg. Děkuju vám. Nakopl jste mě.
Mirda

Odpověděl: Jakub Minařík
No tak prima. Jen takové doporučení - když jsem dával pacientům pracujícím ve směnném provozu léky, zohledňoval jsem jejich užití vzhledem k jejich pracovní době, resp. směnnému provozu. Tak třeba, když mám noční, je blbina si předtím vzít tlumivá antidepresiva, ty si vezmu až po noční. Prostě ráno a večer se liší podle toho jak jdu/nejdu do práce. Může se stát, že budete potřebovat větší dávku do práce a nebo po ní. Myslete na to, že se to dá poupravit. Ale opatrně, kvůli eliminačním poločasům, pak to může být komplikované. Proberto to s doktorem. Stejně tak to snížení je možné posunout na den volna, ... kdybyste měl mít absťák, tak to bude lepší doma, než v práci (ale žádné tragedie bych nečekal ani tak).
Neurol dobrý, ale taky myslete na to, abyste v něm neuvízl, na krize dobré a v téhle chvíli, je to na dobu než si to sedne asi jedno, ale dlouhodobě ne. Po vysazení jsem hlídal, aby balení se 30 tabletami vydrželo alespoň 1/4-1/2 roku, užití jen při velké úzkosti. To je pak relativně bezpečné i dlouhodobě.