Beruska
Dobry den red nekolika dny jsem psala do vasi poradny ale zatim jste neodpovedeli.Nepisu kvuli tomu/snad jen abych se neopakovala/.Mam problem.Z 5-8 jointu za den /denne nekolik mesicu/ jsem snizila spotrebu na nula.Perfektni.Dva dny nekourim.Neni to tak hrozne s chuti si zapalit jako s psychickym stavem.Mam zdravotni problemy /ktere byly nejvetsi pred asi 10 dny/.Nyni je to o neco lepsi.Bohuzel stalke me boli hlava, jako by se mota, je tezka jako kdyz se clovek prespi a stale mam jakoby jine vnimani./Marihuanu kourim trictvrte roku denne/. Dva dny ktere nekourim byly strasne.I drive kdyz jsem nekourila byla jsem spise vybusne, vztekle, hadave povahy.Nyni je to peklo.Chovam se jako blazen.Stridaji se stavy kdy me vsichni obtezuji a stvou a stavy kdy me ostatni nezajimaji a nerozciluji ale zase "nic nema cenu".Jsou to uzkostne stavy ktere v tu chvili vypadaji ze nikdy nezkonci.Jsem pevne presvedcena ze kourit nezacnu ale obcas nevim jestli se z tech navalu nalad nezblaznim.Rano jsem si rikala ze by se snad nemohlo nic stat kdyz bych snedla 2x denne neurol 0,25 mg/lekar mi ho napsal na nervozitu a nespavost pred nekolika dny kdy take zjistil mozne problemy se stitnou zlazou a ja si stezovala na velkou podrazdenost.Bohuzel ale nevedel o mem koureni a tedy o nejpravdepodobnejsi pricine mych zdravotnich problemu.Me problemy byly ale tak velike/navaly horka,zimnice,bolest ledvin,bolest u srdce,otoky obliceje a vicek,ochabla ztencena kuze na rukach,paliva bolest na hrudi v mistech st.zlazy,ochabnuti kuze v okoli intim.partii, vetsi slzivost,brneni koncu prstu ci necitlivost cele casti nohy po dobu nekolika minut/.Nyni se stale delaji krevni rozbory atd. ale me je jiz velmi dobre poze mam problemy s motanim hlavy, s pocitem tezke hlavy, jako bych byla pernamentne mirne opila.Vim ze to je zpusobene marihuanou.Vim ze se telo potrebuje zotavit a vycistit.14 dni nepiji naprosto zadny alkohol a nejim zadne leky.teprve 2 dny nekourim.mam opravdu deprese a zvlastni stavy.Pokud navstivim lekare coz neprotestuji bude trvat nekolik dni nez me objedna vysetri atd.Zajima me jestli si mohu vzit zatim 2 x denne neurol.Prijde mi nemozne to vydrzet.Jenze co kdyz je to hormony ..pomuze mi vubec?Nejde mi o nahradu thc citim se opravdu psychicky hodne spatne.Kdy se tyto stavy asi zlepsi?Vim ze by bylo nejlepsi abstinovat, ale bohuzel nezvladam sve vybuchy hnevu, zloby, uskosti,plactivosti atd rychle se stridajici/.Jak bych vse mohla resit.Rozmluva s lekarem mi v "mych" kritickych chvilich pripada poneku neucinna./Citim se jako kdyz jsem mela cystu a hormonalni nervozita byla neunosna a nezvladatelna/. Podotykam ze nekoureni je celkem v pohode.Nutkani si zapalit neni az tak velke.Mam po kolapsu meho organismu pred nekolika dny takovy strach ze to funguje celkem samo:-) Jen ty nervy.Dik za odpoved.Beruska

Odpověděl: Pavel Kubů
Kvůli technickému problému se odpověď na váš předchozí dotaz nezobrazila správně, přikládám ji proto vtéto odpovědi. K Vaší otázce ohledně užívání předepsaného neurolu - domnívá-li se Váš očetřující lékař, že Vám prospěje, měla byste jej užívat dle doporučeného dávkování. Žádná rizika nežádoucích interakcí z toho, že jste lékaři zamlčela dřívější konzumaci konopí Vám při užívání neurolu nehrozí. Obávám se, že prostřednictvím emailu Vám nemohu poskytnou uspokojivou odpověď na otázky týkající se Vašeho aktuálního zdravotního stavu, eventuálně příčin Vašich do značné míry nespecifických problémů. Samozřejmě že kolísání hormonálních hladin vlivem přerušeného těhotenství spolu s rozkolísanou psychikou se zřejmě bude výrazným způsobem podepisovat na vaší aktuální zdravotní nepohodě. Stejně tak konzumace konopí Vám na zdraví nepřidá. Jediné co pro Vás mohu udělat je rozptýlit Vaše obavy z "obsazení/zaplavení" organismu THC. Lidské tělo disponuje dostatkem vylučovacích mechanizmů, které většinu požitého THC z těla vyloučí ještě během intoxikace a to málo, které se uloži v tukové tkáni pak nejpozději do měsíce od poslední konzumace konopí. Nevím o žádném dalším vyšetření, které byste mohla či měla z důvodu Vaší konzumace konopí podstoupit pro objasnění vašeho zdravotního stavu. Můžete samozřejmě zvážit vyšetření u psychologa, nejsou-li Vaše fyzické problémy způsobeny hlavně psychosomatizací. Domnívám se, že ale ani pak Vám nezbyde nic jiného než dodržováním zdravé životosprávy pomalu pracovat na odstranění Vašich aktuálních problémů.