Léky a mdma
Jayyy
Super, díky opět za rychlou a stručnou odpověď.. Co se týče čistoty mdma a těch příměsí o tom jsem hodně slyšel, zatím jediné co jsem dělal, tak otestoval (protest) se to jmenuje, vždy otestoval tím to mdma a zčernalo to, ale i tak člověk neví jestli v tom není něco navíc.. Jsou zde v ČR ještě nějaké legální způsoby jak otestovat látku na nebezpečné příměsy ?? Věřím, že v této době by to spoustě lidem, včetně mě pomohlo, i presto že dodržuji harm reduction a testuju alespoň takhle… Slyšel jsem že někde v zahraničí to běžně jde i třeba na party…
Děkuji předem za odpověď a za to co delate :-).

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak teda teď mi to trochu trvalo, potřeboval jsem si to ujasnit, a jak sám nikam nic neposílám a taky ani moji pacienti to aktivně nevyužívají (možná jim to málo cpu, ...), ...
No ale k věci, asi jediná služba, která by byla vhodná je drug info site, analýzu dělají lidé z univerzit, společně s lidma z terénu, ... Zkuste to. Výsledek není lusknutím prstu, ale musíte to poslat (nebo je chytit na nějaké akci, kde mají chromatograf), ale výsledek je co tam všechno je, a ne jen že potvrzujeme výskyt MDMA.