Léky a mdma
Jayyy
Zdravím ptal jsem se na kombinaci neurontinu 400mg denně a menší dávky mdma, snížily by se možné nežádoucí účinky kdyz bych si v den akce a po akci neurontin nevzal ? Diky za odpověď..

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi ano, ale je dobré vědět, že při pravidelném užívání se organismus látkou vysytí a pak se z různých dep uvolňuje. No, takže by bylo asi vhodné v případě pregabalinu opravdu na 1-2 dny předem vynechat (zdánlivá distribuce je asi 0,6l/kg a poločas eliminace 10 hodin), s tím že jsem to navíc kontroloval v interakční databázi a žádné divoké interakce jsem nenašel. I tak je lépe nekombinovat a vůbec se nelegálním drogám vyhnout, jednak samozřejmě proto, že jsou nelegální, ale i proto, že v poslední době se množí záchyty fentanylu, nitazenů i v MDMA, pervitinu, ... Takže to taky může být poslední zábava ve vašem životě.
Tak držím palce a kdyby něco, napište.
MUDr. Jakub Minařík