Léčba závislosti u invalidy?
Babí léto
Dobrý den, od narození jsem tělesně postižená, krátké vzdálenosti do 50m ujdu o FH (ale schody nedám), jinak invalidní vozík.
Existuje i pro mě někde možnost ústavní léčby závislosti na pervitinu? Nejlépe strednědobá léčba a navazující komunita, ale to druhé je asi sci-fi?

Odpověděl: Jakub Minařík
Já myslím, že to nebude tak složitý problém, někde to nepůjde, protože prostor je moc členitý, ale na druhé straně, zařízení jsou zvyklá prostor přizpůsobit a případně se pracuje s podporou komunity (tj. jako ostatních pacientů). Ale nejlépe je prostě zavolat a zeptat se, oni se s vámi domluví, nejlépe volat rovnou do komunity, léčebny, nejlépe vedoucímu, primáři.
Pokud byste přemýšlela o komunitě, zkuste Němčice, já myslím, že bezbarierová je, vedoucí je Martin Hulík, kdyby to nešlo tam, budou mít radu, kam jinam (https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/nemcice/).
Skvělé, že do toho jdete a držím palce.
MUDr. Jakub Minařík