Léky a mdma
Jjaay
Dobrý večer, hrozí něco při kombinaci neurontinu - pravidelné užívání 400g denně a nárazové užití menšího množství MDMA na ravu ?? Děkuji předem za odpověď ..
J

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Jjaay,
díky za Váš dotaz.
Obě látky působí na tělo jinak. Gabapentin tlumí, MDMA patří mezi stimulanty.
Je to riziková kombinace. Může dojít k fyzickým i psychickým problémům.
MDMA zvyšuje zátěž na srdce a cévy, gabapentin může zhoršit koordinaci, zvyšovat únavu a tím maskovat varovné příznaky (např. přehřátí, dehydrataci). Také je možné, že tato kombinace  nepředvídatelně ovlivní náladu, účinky drogy i následný dojezd.
Osobně bych se kombinaci vyhnula. Zbytečně se vystavíte riziku vzniku některých z nežádoucích účinků, psychické nepohody.
Stačí takto? Pokud byste chtěl ještě něco doplnit, klidně napište.
Markéta