Piko spálené v sklenke
Payrik
Mám piko sklenke a dostal sa my tam bordel s vrecka tabak asi neviem a zhnedlo a trošku povrch má čierny a chcem vedieť či môžem ďalej fajcit

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
nejspíš jsem již odpovídala na váš předchozí, velmi podobný dotaz. Pro jistotu jen zopakuji, že cokoli, co je znečištěné, je bezpečnější vyhodit.
Pokud se rozhodnete riskovat, je vždy dobré vše očistit (náčiní), vybrat hrubé nečistoty z materiálu, a po přípravě látku přefiltrovat (ať už jde o jakýkoli způsob aplikace). Zčernání často vzniká připálením, následující vdechování kouře pak může být v lepším případě pouze více dráždivé, protože vznikají při kouření další toxické a dráždivé splodiny.
Zároveň mi přijde dobré nepřehlédnout, že právě situace, kdy člověk upřednostní potřebu užít před vlastním zdravím, může být dobrým momentem, kdy uvažovat o změně.
Opatrujte se, zdraví máte jen jedno.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.