THC v tele
Beruska sedmitecna
Dobry den, v soucasne dobe mam nejake zdravotni problemy a lekari nemohou najit pricinu./Lekari jsou pribuzni/.Nevedi ze jsem ve velke mire kourila marihuanu az 6-7 jointu denne /velmi slabych-spotrebovala jsem o hodne mene nez gram zbytek byla spise sama cigareta/ Samotne cigarety nekourim vubec.Naprosto stejne priznaky ktere mam i ja ma muj pritel.Kouril jedl i pil po cely trictvrterok " obdobi koureni"to same.Ja chodim po vysetrenich , pritel zatim ne.Mam hotova vysetreni krve moci zvl.hormony.Priznaky ktere mam je od listopadu jakoby povadla tenka sucha kuze zvlast na zapestich/rikam ze mam propadle ruce//pouze ruce/,spatne vlasy a pokozka na hlave,hodne spatne dasne.Toto pozoruji od listopadu bez dalsich potizi.Pred 14 dny jsem se vzbudila a jakoby me palil krk v okoli stitne zlazy a videni bylo jako kdyz mate spatny tlak.Nonstip po cely den.Rano me bolela ledvina/byla na pohmat zvetsena/ odpoledne jsem necitila asi hodinu pravou nohu od kolene dolu, kdyz odeznelo i toto bolela me strasne hlava a stale jsem citila jakby spatny tlak/jako kdyz se ma zpustit krev z nosu/, hlava se mi tocila nebo jsem alespon "videla/ jako kdyz by jste mel pernamentne v sobe lek ci alkohol,mirne jinak.Bylo to velmi neprijemne.Pote me velmi tepala asi hodinu zila krkavice? na krku vlevo a nemohla jsem na te strane krku polykat temer jako pri tezke angine.Preslo to asi po 2 hodinach.Misto necitlive nohy se pridala bolest jakoby na srdci /v mistech kde je srdce bolely i zada/ ktera take presla.Mela jsem POCIT JAKOBY se mi postupne ucpavaliy zily nejakym trombem.Byla jsem hodne nervozni a plactiva.Druhy den bylo vse o neco lepsi ale zacal mi natekat oblicej /vzdy tak 3 h denne hlavne vecer/,nohy ne.Oba dny jsem mela navaly horka a zimnici..stale.Misty horkou kuzi, otekla vicka.Bolesti zad-v krizi.Behem dne jsem chvilkami necitila konecky prstu/tlak byl ten den meren a perfektni/.Zaznamenala jsem zvysene slzeni.Take ochabnuti svalu a jakoby necitlivost v oblasti intim. .Po celou dobu jsem mela vetsi zazivaci potize.Ihned jsem sla k lekari ktery zatim urcil snad trochu snizene hormony ktere produkuje stitna zlaza ale ne zas nejak vazne.Hladina tuku byla velmi mirne nepodstatne zvysena.Na dalsi vysledky se ceka.Puvodne jsem si myslela ze mam neco s tlakem ci ze se jedna o neco cevniho.Pry ne. A tlak je udajne perfektni.Bohuzel nemuzu rici celou pravdu ze jsem kourila v takovem silenem mnozstvi marihuanu posledni mesic prokladanou dokonce leky i alkoholem.Momentalne lekar netusi ze stejne problemy ...uplne stejne ma i pritel a hleda pricinu spise v hormonech snad stitna zlaza, nadledvinky,hypofyza.me se to ale nezda kdyz jsem zila s pritelem stejnym stylem zivota a ma stejne priznaky.Myslela jsem na podrazdenou stitnou zlazu /ma ji na pohmat vetsi i pritel/ ale stale vic me napada jestli mujorganismus nemuze byt prplnen THC.Vim ze to formuluji trochu zjednodusene ale snad me pochopite.Nemyslim tim jestli neodchazeji ruzne organy z duvodu spatne zivotospravy atd. ale konkretne jesltli organismus nemuze byt absolutne preplnen THC.Podotykam jen pro uplnost ze je mi 29 let az na posledni rok jsem nikdy nekourila a nikdy temer vubec nepila alkohol/2 dcl vina za mesic by bylo moc/.Od brezna 2003 kourim marihuanu.Do srpna max.6 jointu denne, ve dvou lidech, z mene nez 1 gramu-slabych/.Od srpna do rijna jsme to poneku prehnali a vykourili i 10 jointu denne /opet v meritku trctvrte cigatery sotva ctvrtka travy,proste ne klasickych jointu...na to by jsme nemeli snad ani penize ani silu oba normalne denne pracujeme/.Kncem rijna jsem zjistila sve tehotenstvi a z obav ze zdravotniho poskozeni kvuli vlivu cannabis jsem sla prvni tyden v prosinci na interupci.Presne v dobe kdy jsem byla asi 14 dni tehotna/jeste jsem to vsak nevedela to az po tydnu z gravitestu/ jsem si vsimla te zeslabene jakoby propadle kuze na rukach.Ta mi tak nejak stidave drzela az doposud.Tehdy bez dalsich problemu.V dobe kdy jsem zjistila z gravitestu sve tehotenstvi jsem mela tyden kdy jsem byla hodne psychicky labilni.Pamatuji si jeden vecer jak me strasne bolelo predlokti.jako natlakovane, brnici/.Jinak nic.Myslela jsem ze je to hormonalni, z nervu.Vse se pak az na tu kuzi upravilo.V lednu jsme opet asi 14 dni kourili hodne jednou i 15 jointu /spise jeste slabsich/.Denne.Nyni tyden po nejdulezitejsich vysetrenich kdy odeznely ty nejhorsi priznaky me stale boli hlava, stale citim jakoby spatny tlak i kdyz daleko mene.Obcas mam behem dne pocit jako zhulena ci jako bych mela v sobe lek, alkohol."vidim"jinak.Chvilemi je to v poradku.Stale mi trochu oteka vecer oblicej ale jiz je to mnohem lepsi.Lehci zvysenou nervozitu pocituji stale ale jen v urcitych vecech.Chut delat ruzne veci, nekam jit mam stale.Kuze na rukou je stejne spatna.Mozna mirne silnejsi ale se stejnymi propady.Obcas jakoby lehce cuknu hlavou a citil naval jakoby se mi ztrochu zamotala.Zatimco moji pribuzni lekari mysli na hormonalni problem ja myslim na problem s THC.Mozna snad rozhazene hormony po tehotenstvi a nasledne interupci?Je to mozne?/Vsechny hormony jeste nemam hotove/. Je mozne aby moje telo moje tukove bunky ci tkane byly precpany thc tak ze kuze se spatne prokrvuje a je tedy jina.Ze mi kvuli tomu oteka oblicej?Ci snad ze se THC usazuje v mozku a u me je ho jiz tilik ze mam dojem satneho tlaku, mirneho motani ci nestability ktera ovsem neni okem videt citim ji perfektne jen ja?Je to mozne nebo je spise podrazden nejaky organ klidne i vlivem koureni a preplneni tela THC za takovou dobu takovym zpusobem, mnozstvim neni mozne ??Nevim co ted mam hotove /KO+diff.CRP,Na, Cl,Ca,P,JT,bilk.+elfo,THS,fT3,Ft4,kortisol v moci za 24 hod.,INR,APTT.Jsem objednana na gastoskopii a cekam na dalsi vysledky tykajici se hormonu.V dobe koureni me obtezovali hleny kasel ne.Dycham normalne.Mam tyden stare vysetreni z plicniho oddeleni kvuli palenina hrudi.Tlak jak jsem jz psala mereny obden perfektni.Pri menstruaci /pravidelne/ jsem hodne krvacela pro odberech tez, delaji se mi modriny.Mam suche vlasy se suchou pokozkou.Jinak se citim dobre.Jen ta hlava me stale boli jako kdyz se clovek hrozne moc prespi. Jaky je Vas nazor? Co by jste mi doporucoval/a?Tuto pravdu sve rodine urcite sdelovat nehodlam.Pokud na ni prijdou lhat nebudu ale co kdyz ne? Jake je pro me dalsi vhodne vysetreni ktere mou lekarskou rodinu treba nenapadlo protoze nevi o trave atd? Da se nejak zmerit "napadeni a obsazeni" tela THC? Co mozkove bunky a jejich poskozeni?/Ta hlava a mirne jakoby motani,tlak-i kdyz to neni presne jsou mi divne/ .Trochu jako bych blbla.Mela jsem tyto stavy po prvnich jointech kdyz jsem zacinala kourit.Vecer se kourilo a ja pak cely druhy den byla jako "blbec" to se pak upravilo.Jsem nyni sice nervoznejsi ale ne necinna, bez chuti do zivota, prace.Jiste hormonalni problemy citim/jako pri cyste..vzdy zmenu hladiny hormonu poznam/.Stale jsem se sveho pribuzneho ptala zda-li nemuzu dostat mrtvici apod.obcas mi to tak pripadalo.Rikal ze tlak, srazlivost a vse co jsem chtela znat je ok.Jelikoz jsem cetla ze trava a koureni vubec uvolnuje do krve tuky apod. ptala jsem se s obavami jestli nemam nejak znecistenou krev ci snad neobsahuje nejake usazeniny a neucpavaji se tak zily, take zda neni husta.Uklidnuje me ze krev je v poradku ale si rikam jestli pocita se vsim kdyz vse nevi..Spim posledni tyden jen2-3 hodiny a stale se budim, neni chvilka abych si tim nelamala hlavu.Napsala jsem tu celou pravdu a prosim Vas o radu.Dekuji Beruska

Odpověděl: Pavel Kubů
Obávám se, že prostřednictvím emailu Vám nemohu poskytnou uspokojivou odpověď na otázky týkající se Vašeho aktuálního zdravotního stavu, eventuálně příčin Vašich do značné míry nespecifických problémů. Samozřejmě že kolísání hormonálních hladin vlivem přerušeného těhotenství spolu s rozkolísanou psychikou se zřejmě bude výrazným způsobem podepisovat na vaší aktuální zdravotní nepohodě. Stejně tak konzumace konopí Vám na zdraví nepřidá. Jediné co pro Vás mohu udělat je rozptýlit Vaše obavy z "obsazení/zaplavení" organismu THC. Lidské tělo disponuje dostatkem vylučovacích mechanizmů, které většinu požitého THC z těla vyloučí ještě během intoxikace a to málo, které se uloži v tukové tkáni pak nejpozději do měsíce od poslední konzumace konopí. Nevím o žádném dalším vyšetření, které byste mohla či měla z důvodu Vaší konzumace konopí podstoupit pro objasnění vašeho zdravotního stavu. Můžete samozřejmě zvážit vyšetření u psychologa, nejsou-li Vaše fyzické problémy způsobeny hlavně psychosomatizací. Domnívám se, že ale ani pak Vám nezbyde nic jiného než dodržováním zdravé životosprávy pomalu pracovat na odstranění Vašich aktuálních problémů.