GHB/GBL/RIVOTRIL...
Křížová závislost
Od lékařů mám stanovené a léčím se s diagnózami (dle MKN-10):
- F19.2
- F41.9
- Z21
Během dvou let nepřetržitého užívání jsem si vypěstoval fyzickou a psychickou závislost na kombinaci:
- GHB (300ml/den);
- Pervitin (1g/den);
- Rivotril (1mg/den).
Dále užívám:
- Kvetiapin (100mg/den);
- Zoloft (150mg/den);
- Tivicay (Mika/den) a
- Descovy (245/50mg denně)
Ještě k tomu vykouřím asi 20 cigaret denně.
- Descovy (200mg/25mg den).
To mě ani netrápí ten pervitin ani cigarety tak jako to ghb vzhledem k tomu že je lát ka čím dál tím kůže dostupná a cena je nahoru je pro mě únosné finanční jestli toto vše obstarávat a chtěl bych ghb vysadit. Třikrát a na Karláku dvakrát ale pokaždé jsem měl relaps. Myslím že teď už to zvládnu ale chtěl bych jenom na ten detox asi zřejmě do těch Bohnic ale v úplně nejradši bych to skusil nějak sám doma mám nějakou zásobu diazepamu a nevím jak to mám udělat. Celé postupně nějak snižovat to ghb a nahrazovat tím diazepamem. Nerad bych byl aby byl nakonec závislý i na obou těchhle látkách k tomu všemu, máte nějakou možnost a doporučit mi jak nějak se zbavit toho postupně doma zkusit to díky moc jsem s pozdravem Zdenda

Odpověděl: Jakub Minařík
Ono je to celkově složitější, to co píšete. Napadlo mě, že možná bych, kdybych postupně snižoval GHB, ho ničím nenahrazoval, prostě bych jen redukoval. Protože jestli skončíte na konci na velké dávce diazepamu, moc si nepomůžete. Takže bych redukoval GHB kam až to jde, a pak bych přešel na diazepam z jedné vody na čisto. A následně bych pak redukoval diazepam.
Ono jde také o to, kolik toho berete. Když jste na nižších dávkách, tak je přechod možný. Pokud toho berete spoustu, tak to není tak jednoduché. Takže klíčová je otázka koncentrace GHB. Roztok totiž může být čisté GHB (1200 mg/ml), ale také třeba 100 mg/ml. Farmaceutickou čistotu hádám nemáte, tak to těch 1200mg/ml nebude, ale kolik to je, ví jen bůh. Takže v tom je to složité.
Rychlý detox je zatížen asi 30% rizikem deliria a 20% lidí potřebuje JIP. Udělal jsem si přepočet s předpokladem, že máte 80 kg a vyšla mi dávka 375mg až 4500mg na kg hmotnosti, což jsou dávky, dáma promine, jako kráva. Přechod na diazepam z jedné vody na čisto při vaší dávce je riziko, a kombinace diazepam-GHB teda taky.
Takže pokud chcete udělat něco podomácku, tak to postupně redukujte, v několika denních krocích, tak 3-7 dnů vyzkoušejte kolik ml zvládnete bez nějakých větších obtíží, na začátku to bude složitější, protože budete muset vytitrovat dávku a délku schodu, takže např. zkusíte redukovat o 20 ml, zjistíte že dobrý, tak si další den ještě 10 ml uberete (GHB má poločas eliminace do 1 hodiny, tak hladina v organismu bude klesat rychle), po 4 dnech zjistíte že dobrý, tak sundáte dalších 30, ... máte režim redukce 30ml za 4 dny, ... když budete vysazovat a zjistíte, že to po 4 dnech není ono, tak si to jen prodloužíte. Hlavně moc necvičte s dávkama nahoru dolů, protože když to budete dělat, tak po měsíci zjistíte, že spotřeba byla vyšší než původně.
Doplnit bych doporučoval magnesium, vitaminy skupiny B, dost tekutin, mírnou zátěž, meduňkový čaj, ...
Jen možná doporučení: dobře to promyslete, může se to vymknout! Zakázat vám to nemůžu, ale vzhledem k rizikům bych doporučoval přece jen detox v PN Bohnice a nebo na Karláku. Pokud zdelirujete, tak riziko, že umřete bez intenzivní péče je celkem vysoké. To ani nemluvím o tom ostatním co berete.
Jen pro doplnění, smrtelná dávka LD50 (tj. umře polovina v tomto případě jedinců bez tolerance) je asi 12ml při koncentraci 1200mg/ml. Vy berete 300ml, koncentrace je nejasná, ale i kdyby to bylo 100mg/ml tak je to 144ml, no kdyby to bylo méně, ... No, ale kdybych si takovou dávku dal já, tak jsem po smrti.
To mě ještě tak napadá, abyste dal pozor jestli s někým žijete, tuplem kdyby to byli děti.
MUDr. Jakub Minařík