Kokain
Sasanka
Dobrý den paní Markéto, moc Vám děkuji za odpověď. Máte pravdu, že ideální řešení bude úplná abstinence od alkoholu. Věřím, že to zvládnu. Jen mívám potřebu vypnutí, odpojení se,možná to souvisí s náročnou péči o děti a také nezdravý partnerský vztah. Vím, že utíkám.
Než se můj dotaz zodpověděl, tak jsem to udělala zase. Opila se, sehnala si hodně kokainu, vlastně mě to ani nebavilo. Nechápu, proc to člověk vyhledává, když to není zas tak nic extra.
Ale jen mi to potvrdilo to, co píšete, abstinovat od alkoholu. A sehnat si pomoc, kdybych se s kokainem dostala do styku, abych dokázala říct, že nechci.
Jsem z Roudnice nad Labem. Děkuji Vám a hezký den

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Sasanko,
díky, že píšete.
Už jen to, že dokážete reflektovat, že alkohol ani kokain Vám vlastně nepřinášejí nic dobrého, je důležitý krok. To, že se někdy „uklouzne", je součást procesu - důležité je, že jste si toho všimla a chcete to mít jinak.
Věřím Vám, že zvládnete abstinovat. Máte odhodlání a to je základ. Doporučila bych Vám najít si terapeuta - ideálně spíš mimo Roudnici. Je to malé město a někdy není příjemné potkávat svého terapeuta v běžném životě.
Litoměřice
1. Adiktologická ambulance v městské nemocnici Litoměřice
Mgr. Ondřej Sklenář
nutné objednání předem na čísle +420 416 723 205 ve všední dny od 7:30 - 8:30
nutná žádanka K - píšou, že musí být od psychiatra - nemyslím si, žádanku může vystavit i praktický lékař -> pro jistotu si ale zavolejte/napište (ondrej.sklenar@kzcr.eu)
zadarmo
https://www.nemocniceusteckehokraje.cz/cz/lt/pro-pacienty/zdravotnicka-pracoviste/adiktologie/
2. Terapeutka /adiktoložka - Mgr. Kateřina Dvorská
poskytuje i rodinnou terapii
cena: 1100,- / 50 min ("Jsem v seznamu certifikovaných terapeutů ČAP. Pokud máte pojištění u VZP či jiné pojišťovny, můžete žádat o příspěvek v rámci projektů Zvýšení dostupnosti psychosociální podpory. Jedná se o příspěvek až 500 Kč na 1 sezení.")
https://terapieskaterinou.cz/
3. Terapeutka/adiktoložka - Mgr. Anna Volfová
vysoká znalost dané problematiky
cena: 1100 Kč/50 minut (opět lze zažádat o příspěvek od pojišťovny)
https://www.terapievolfova.cz/terapie/
Roudnice
Psychiatrická ambulance
(pokud by byla třeba K žádanka na adiktologii, případně medikace)
tel.: 416 838 216
Ústí nad Labem
Ambulantní adiktologické služby Drog-out, vedoucí Ilona Šolcová, zdarma
https://drug-out.cz/ambulantni-adiktologicke-sluzby/poskytovane-sluzby/
Případně můžete sama hledat služby v této databázy podle kraje a města - zde. Koukněte na odkazy a zkuste se někam objednat. Budu ráda, když dáte vědět jak se daří, případně pro jakou z možností jste se rozhodla.
Určitě můžete napsat kdykoliv budete potřebovat.
Držte se.
Markéta