sex on drugs
Vela
Proč nemůžu při sexu na xtc dosáhnout orgasmu, když normálně ho mám vždycky? A proč mi to jde těžko i když vypiju víc než 4 dc vína? Všude čtu, jak obě látky vylepšují sexuální prožitek... Ještě bych dodala, že mi na E někdy byl sex skoro až nepříjemný.

Odpověděl: Pavel Kubů
Tím hlavním problémem je skutečnost, že vliv drog na zlepšení sexuálního prožitku a mezilidské komunikace hodně často, typicky v méně seriozních mediích, zveličuje. Například muži během intoxikace XTC nejsou schopni dosáhnout často ani 50% erekce jako za střízliva. Stejně tak u ženy stimulační účinek XTC není zrovna tím ideálním pro dostatečné prokrvení rodidel a pochvy, vedoucí k produkci poševního hlenu, jenž pohlavní styk podstatně usnadňuje. Při jeho nedostatku může naopak soulož být spojena až s bolestivými pocity. Stejně tak nezbytnou součástí dobrého sexu je pozitivní psychické naladění. I když po požití XTC zažíváte euforii, neznamená to, že během soulože se Vaše mysl nezačne zabývat něčím, co z euforie udělá noční můru. Zvlášť nejedná-li o sex s dlouhodobým partnerem, je zde i nezanedbatelné riziko, že na první pohled žádoucí a vášnivý partner se během soulože ve Vašich očích změní v upocené a funící zvířátko... Alkohol sice často zvyšuje sexuální touhu, typicky u mužů, což někdy vede až k znásilnění partnerky, ale spolehlivě snižuje sexuální dráždivost u obou pohlaví. Pozor také na kombinace látek, ne vždy se žádoucí vlastnost kombinací navýší. Mnohdy je tomu naopak a právě kombinace XTC a alkohol není zrovna ideální - odvodnění, přehřátí organismu, nevolnost na dojezdu... Hezký den