Potřebuju pomoc
RadsiZadne
Nevím kam jít, na koho se obrátit, hledám na netu kontakt na pomoc... Potřebuju pomoc. Byla jsem čtyři roky závislá na pervitinu. Semlelo mě to tak, že jsem ztratila rodinu, na čas mi vzali dceru, udělala jsem si dluhy, skončila skoro na rok na ulici. V lednu 2024, před rokem a půl jsem se sebrala a šla poprvé v životě na káčko. Od první návštěvy jsem začala abstinovat. A vydržela jsem přes 7 měsíců. Nevím jak jsem to dokázala. Teď mám kde bydlet, žiju s přítelem a svojí dcerou, kterou jsem dostala zpstkd do péče v pronajatém bytě, našla jsem si svoji první práci v které jsem rok a čtyři měsíce, já jsem si dala život dokopy. Dostala jsem se z těch sraček. Byla jsem šťastná. S rodinou, v práci, bez matra. V dubnu se to zvrtlo, dala jsem si, bylo to přes víkend, ustála jsem to. Po měsíci znovu, trvalo to 3 dny. Ustála jsem to s výčitkama a depkou. Před měsícem jsem si dala zase. A trvalo to týden vkuse. Můj snad nejdelší tah. Týden po tom byl šílený. V práci v hajzlu, v hlavě v hajzlu, hodně peněz v hajzlu. Zachránila jsem se tím, že to co jsem udělala jsem tak posrala a je mě z toho tak zle, že mě to ochrání před dalším matrem. Ne. Vydržela jsem jeden jediný týden čistá a znovu a zase to trvalo týden. Pak jsem vydržela 6 dnů čistá a teď už jsem tři dny sjetá a nemůžu to zastavit. Já si vážím toho co mám, nechci o to přijít. Já jsem dokázala přestat a byla jsem v tom hodně hluboko. Já jsem vydržela být 7 měsíců čistá a matro jsem nechtěla, nechybělo mě to. Nenávidím matro. Ale nemůžu přestat. Jsem na dně. Mám šílený strach, že jsem v tom zpátky, že to nezvládnu, nevim co mám dělat, chytám z toho záchvaty vzteku, zoufalství já nevím. Zvládám chodit do práce, doma to dcera nepozná, navenek se držím se a uvnitř... padám každým dnem do těch sraček a nikdo to nevidí. Prosím pomozte mi.. já to potřebuju okamžitě zastavit.

Odpověděl: Jakub Minařík
Já bych na vašem místě vyrazil znova do káčka. Je to jak píšete - a víte to - a to je skvělé! Máte co ztratit, chcete s tím něco udělat, a současně víte, co je potřeba - prostě to v prvé řadě zastavit. Relaps je běžnou součástí každé změny, i v léčbě, takže to neberte jen jako selhání, ale taky jako příležitost se něco dovědět a udělat to příště líp. Kdybyste v abstineci neselhala, bylo by to vlastně i divné. Držíte se silou vůle a to bývá hodně náročné. A říkám si, že když už máte na to napsat sem k nám, tak máte na to dojít do káčka. Kdybyste byla moje pacientka tak vás pochválím, že jste došla a pak bychom začali něco vymýšlet. Tak se s tím necrcejte, zavolejte tam, nebo rovnou doražte. To dáte!
Jakub
Ps. Když jste rozjetá, a sama to neubrzdíte, potřebujete někoho, kdo s tou brzdou pomůže.
A pak napište, že jste tam byla. Kontrola. Tím že jste napsala, jste si řekla o úkol ... držím palce! Dejte vědět.