Rektální aplikace
XXX
Dobrý den,
nějakou dobu jsem si aplikovala pervitin do konečníku, naposledy asi před měsícem, nyní jsem zaznamenala krev ve stolici a jelikož jsem tento problém nikdy neměla, přisuzuji to právě oné aplikaci, je potřeba s tím jít k doktorovi? Existuje nějaká domácí léčba?
Děkuji předem za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, krev ve stolici může mít mnoho příčin a některé jsou poměrně závažné, tak bych navštívil lékaře. To chce určitě vyšetřit. Asi mu nutně nemusíte vykládat o pervitinu, to totiž myslím nebude příčina, kdyby to bylo bezprostředně, tak bych si říkal že asi jo, ale je to měsíc od užití. To je dosti dlouho a neměla jste tu krev celou dobu, to spíše bude něco jiného. Jestli je ta krev čersvá, ve formě čárek na stolici, mohly by to být hemoroidy, rozhodně by to bylo krvácení někde z dolní části střeva, kdyby to bylo ze žaludku, byla by krev nejspíše černá, ve formě černé stolice. Takže vyražte ke svému lékaři. Nejrozumější nápad.
Ještě mě tak napadlo, jestli jste třeba nejedla den před "krvavou stolicí" červenou řepu, ta poměrně intenzivně barví a pak stolice vypadá ... no krvavě. Musela byste ji sníst tak někdy v předchozím dni.