Oprava zubů - dobrá praxe
JustThikHappyThoughts
Dobrý den,
jsou v Praze nějací stomatologové, kteří by byli pověstní pozitivním přístupem k opravě zubů uživatelů drog? (asi půjde o trhání a protézy) Tzn. bez předsudků a výčitek.

Odpověděl: Amrit Sen
JustThikHappyThoughts zdravím Vás,
díky za důvěru. Rozumím dotazu i tomu, proč se ptáte, předsudky a stigmatizace lidí, užívajících návykové látky a lidí se komplikacemi, ohroženými sociálním vyloučením, je u nás stále zakořeněná. Situace a přístupy se naštěstí, díky mnoha otevřeným lidem, některým organizacím a institucím sice pomalu, ale s jistotou mění.
Upřímně, konkrétně nevím koho konrétního doporučit, i když by měl stomatolog, ostatně jako každý lékař, dodržovat etický kodex a Aeskulapovu přísahu, kterou je v přístupu k pacientům povinnován.
Nepíšete nic dalšího, od čeho bych se mohl odrazit a nasměrovat Vás. Mám na mysli, jestli jsou pro Vás vhodné kontakty například na sociální služby, které někdy vzácně disponují interním, nebo externím stomatologem, ani kde žijete, nebo ve které oblasti se pohybujete a působíte.
Napište víc, pokusíme se společně s Vámi něco vymyslet.
Přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.