Pervitin,Pregabalin Teva a Oxikoin na Vyvrez plotenkyL3/4
satan
Dobry den bouzel jsem uzivatelem techto OL, neboť mam bolesti zad po vyvrezu plotenky kterou mi pred rokem a pul operovaly ale hned po trech měsících nastaly pozvolna bolesti.Nemohl jsem se hybat nemohl jsem sedet,lezet odpocinkova poloha žádná.Musel jsem pracovat abych mel ubytovnu a co do žaludku abych mohl byt v pohybu zacal jsem brat pervitin ten me zachranil abych mohl alespon bez bolestne byt v pohybu a pracovat spat chodim az vpo dvou trech dnech na vycerpanost.Potom mi byl nasazen PREGOBLIN nebot Oxikoin ktery beru uz po operaci,mi moc nezabira (20mg)Vim ze kombinace techto produktu neni privetiva ale to je muj nazor a ja bych potreboval nazor odborniku a specialistu na OL a celkovy muj stav ktery je nepříjemně agresivni na me a me okoli dekuji Marcel

Odpověděl: Amrit Sen
Marceli, zdravím Vás, díky za důvěru.
Chápu, že dlouhodobě prožíváte obtížné a náročné období, vzhledem k zdravotnímu stavu, bolesti, závislosti na návykových látkách a neutěšené sociální situaci, možná čelíte i pocitům samoty.
Je fajn, že píšete.
Omlouvám se, není mi úplně jasné, na co se ptáte, pomohlo by mi, kdybyste zkusil dotaz srozumitelně specifikovat. Že užíváte a ordinujete si mírně řečeno velmi nevhodný mix farmak a drog, respektive nebezpečně kombinujete psychostimulanty, opioidy a psychofarmaka podle toho, co píšete, dobře víte. Oxikoin je kryptoměna, takže předpokládám že máte na mysli OxyContin, respektive Oxycodon, takže platí vše předchozí.
Píšete, že má užívání špatný vliv na Vás i okolí, že jste agresivní. A je super, že Vám to není jedno.
Není na co čekat, vyhledejte odbornou pomoc, zavolejte do nejbližšího ambulantního programu, nebo rovnou zajděte do K-centra či denního stacionáře promluvit o tom, co byste rád a co prožíváte.
Pokud jste z Prahy a okolí, může být výhodou zajít na některou z malých otevřených skupin, které probíhají V Kontaktním centru SANANIM tuším každé pondělí od 15 do 16 hodin bez objednání, v případě Vašeho zájmu se můžete domluvit na další individuální spolupráci. Totéž platí pro motivační skupiny v Denním stacionáři SANANIM, které probíhají každé úterý a čtvrtek od 10:30 do 12 hodin a každou středu od od 17 do 18:30 hodin.
Užitečné kontakty:
Kontaktní sentrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: 605 240 501
Facebook: https://www.facebook.com/kacko
Instagram: https://www.instagram.com/kc_sananim/
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
Telefon: 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/stacionar/
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/stacionar/co-nabizime/
Jestli jste z jiné části ČR, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám pořebné kontakty na bezplatné odborné služby, které lze využít i anonymně, obratem pošleme.
Přeji jen dobré, držte se a buďte na sebe opatrný.
Amrit Sen