Rozlučka
Soňa
Dobrý den,chci se zeptat, dcera měla rozlučku s devátou třídou a skončila na JIP, domnívám se že jí mohl někdo něco hodit do pití.Bylo jí špatně a omdlela, poté byla ve stavu kdy pro ní jel manžel,já jsem přijela z práce a volala jí záchranku.Měla křeče, stisknuté zuby k sobě a oči v sloup,hlava jí stále padala dozadu, nereagovala,dýchala potichu, čekáme na výsledky krve,co by jí mohl někdo dát do pití a y byla v takovém stavu, nadýchala 0,95 promile

Odpověděl: Amrit Sen
Soňo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše znepokojení a obavy o dceru. Že dceři někdo "něco" hodil do pití je možné. Zároveň mladí lidé často aspoň něco k podobným příhodám vědí. Navíc někomu může k podobným komplikacím stačit i samotný alkohol v "menším" množství.
Doporučuji Vám počkat na výsledky testů. Pokud budou pozitivní, nebo budete potřebovat poradit ohledně dcery, Vás, rodiny atd., jak s dcerou komunikovat, jak řešit případné ohrožení dcery za hranicí zákona, ozvěte se, jsme tu pro Vás.
Užitečný kontakt na bezplatnou odbornou službu:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: 284 824 234
Mobil: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Přeji dceři to nejlepší, ať je brzy v kondici,
klid a pohodu celé rodině,
Amrit Sen.