Zoloft a CBD
Tomáš
Dobrý den. Prosím vás psal sem vám dotaz ohledně Zoloftu a CBD a problem s psychikou.
Myslite že se to zase srovná do normálních kolejí jako to bylo před tím?
Mam trochu strach že se to nezpraví.
Snažím se fungovat jako by se nic nestalo.
Je to daleko lepší od te doby co sem přestal s tim CBD.

Odpověděl: Amrit Sen
Tomáši, opět zdravím
a omlouvám se v čase letních dovolených za čekání. Jestli si správně pamatuji, ptal jste především na THC, v souvislosti s užíváním CBD, opravte mě prosím, jestli se pletu.
Je fajn, že jste si vzal naše doporučení aspoň částečně k srdci a že se cítíte lépe. Jestli Vaše potíže postupem času samy odezní, upřímně, netuším. I kdyby se tak stalo, měl byste s psychiatričkou, která Vás má v péči a předepisuje Vám medikaci, vše podrobně probrat, odpusťte, ale moc nerozumím tomu, proč jste to dosud neudělal.
Možná máte ostych a nechcete se podělit o zkušenosti s užíváním psychoaktivních látek, ale máte-li se přiblížit k plnému uzdravení, nezbude, než vyložit karty na stůl a o všech okolnostech, které by s potížemi mohly souviset, otevřeně promluvit.
Připojuji kontakty s odkazy na odborníky v oblasti, se kterými můžete situaci bezpečně, otevřeně a bezplatně konzultovat:
Centrum ambulantních služeb Advaita Liberec
Rumunská 14/6
460 01 Liberec
Telefon: 603 829 730
Email: recepce@advaitaliberec.cz
Web: https://advaitaliberec.cz/program-ambulantniho-poradenstvi/
https://advaitaliberec.cz/centrum-adiktologickych-sluzeb/
Centrum duševního zdraví Fokus Liberec
Psychiatrická ambulance
Nezvalova 662/18
Liberec XV-Starý Harcov
460 15 Liberec
Telefon: 482 312 996
Email: ordinace@fokusliberec.cz
Web: https://psychiatricka-ambulance.fokusliberec.cz/
Psychiatrická ambulance Krajské nemocnice Liberec
Husova 1430/34
460 01 Liberec I - Staré Město
Telefon: 485 312 216
485 312 228
Web: https://www.nemlib.cz/psychiatrie/#c
Kontaktní centrum Most k naději Liberec
Felberova 256/11
460 01 Liberec
Telefon: 482 713 002
Mobil: 775 624 246
Email: kc.liberec@mostknadeji.cz
Facebook: K-centrum Liberec Most k naději
Web: https://www.mostknadeji.eu/liberecky-kraj/k-centrum-liberec/
Všechny služby s kvalitními odborníky jsou bezplatné, termín návštěvy je nutné domluvit telefonicky předem.
Přeji hodně štěstí a krásný zbytek léta, kdykoli se ozvěte.
Amrit Sen