Zoloft a Thc
Tomáš
Dobrý den. Už něaky rok užívám Zoloft 150ml.
Trpěl sem úzkostí a panickou atakou..
Dost mi pomáhá a mohl sem zase žít normální život.
Ale před rokem v Záři sem začal užívat Cbd. Kouřil sem ho.
Ale každé Cbd má i malé % thc.
A mě se začaly zase objevovat záchvaty,neklid, panika.
Tak sem ho ted už 14dní nekouřil.
A zajímá mě jestli i malé % thc ma vliv na Prášky. Dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Tomáši, zdravím Vás,
díky za důvěru. Podle všeho jste na sobě CBD jointy nešetřil. Doporučuji Vám vzít zprávu Vašeho organizmu, respektive psychiky, vážně, ať už souvisí s čímkoli. Ano, i malé množství THC při intenzitě, kterou popisujete, může mít na Vaši psychiku vliv, včetně vlivu na účinek užívaných antidepresiv. Předpokládám, že jste problémy a potíže, které by mohly s užíváním souviset, s Vaším psychiatrem otevřeně nekonzultoval. Ten by ale, pokud má pomoci, o všech okolnostech, které mohou mít vliv na psychickou kondici, měl vědět.
Pokud byste měl zájem o kontakty na odborníky v Libereckém kraji, se kterými můžete bez obav případné potíže otevřeně probrat, napište, rádi je obratem pošleme. Doporučuji Vám však začít otevřeným rozhovorem se specialistou, který Vás má v péči.
Přeji vše dobré, krásné léto, buďte na sebe opatrný.
Amrit Sen