nute
ahojky,tak uz jsem az po usi,min.gecko denne,zily chudinky zniceny..Ale uz sem se konecne odhodlala najit odbornou pomoc,budu chodit ha terapie a 27.jdu na detox na 10dni.A to je to na co se chci zeptzat..Co obnasi detox z pervitinu? A jaky to tam je? Co se tam cele dny dela? A dobu pobytu si urcim sama? HJrozne se toho bojim...

Odpověděl: Tomáš Harant
Milá Nute, myslím, ze je dobře, že jste se rozhodla pro léčbu a detox. Ten termín nástupu pokud možno neodkládejte, chápu Váš strach, ale věřte, že to tak strašné není a zase bude líp :-). Detoxifikační oddělení je uzavřené oddělení (nevím sice, kam na detox jdete, ale bývá to všude velice podobné). Jinak k tomu průběhu...vzhledem k tomu, že budete abstinovat z pervitinu, předpokládám, že Vás nijak medikovat nebudou a že prvních pár dní pravděpodobně prospíte a projíte (to Vám budou ostatní spolupacienti abstinující z opiátů určitě závidět :-)) Žádných abstinenčních bolestí se bát nemusíte, možná jen se připravte na klasický dojezd...ale to Vám psát jistě nemusím...víte, co jsou perníkové dojezdy, bez toho to bohužel nepůjde. Délku pobytu určí lékař na oddělení. Pokud chcete mít potvrzení o ukončeném detoxu, musíte respektovat rozhodnutí lékaře. O dalších věcech, které Vás zajímají se můžete informovat přímo telefonicky na detoxu, kam budete nastupovat. Takže se ničeho nebojte, přibalte si s sebou nějakou pěknou knížku na čtení, ať Vám tam čas hezky utíká. Určitě se zase ozvěte a dejte vědět jak probíhá Vaše terapie, detoxem to totiž všechno začíná.