Pernik a vliv na sex
Simar
Zdravim:-)
Potrebovala bych predevsim odpovedi od muže,jelikoc me otz spocivaji na tema vliv pervitinu na sex po poziti...
Zhruba zacnu tim ze jsem drogy prodavala roky,takze vim,ze kazdy po perniku ma svuj stav jiny,je znamo,ze spoustu mužů na perniku je tzv. nadržených...
Cca 2 roky s pritelem si obcas dame spolu P.,vzdy spolu i ten stav travime spolu,jen bohuzel kazdy uplne jinak,ja P. vyuzivam k uklidu domacnosti ci jinych,ale aktivnich veci,muj pritel ale ma stale stejny prubeh kteremu ja nerozumim...
Za prve to ma na nem ucinek opacny nez co jsem znala do ted,kdyz si dá v sede na gauci,stravi ho take na gauci...neni schopen zadne cinnosti,na debatu o necem smysluplném take ne,proste sedi na gauci a kouka na videohudbu, s tim,ze pouze jedne veci se dokaze venovat na plno,tvrdi mi ze pernik mu vzdy po uziti funguje nejprv na penisovi,a ze je vzdy hlavne nadrzenej,ideal aby si dal a hned mel orgasmus,ale z duvodu ze mu po perniku "nestojí"prej mu funguje jen pri oralnim sexu,ktery mu ale v tu chvili dopravam klidne i nekolik hodin,a kdyz ne,tak si ho musi aspon vyhonit...
Zahada pro me je,ze si myslim ze kdyz je chlap nadrzeny,tak mu stoji,on to tak ale nema,tvrdi mi ze nemusi stat kdyz je chlap nadrzeny,takze trvime dlouhej cas jen tim,nez mu ztvrdne...uz to je pro me zahada
Pri debate s nim dostavam odpovedi ktery nemohu potvrdit,protoze nejsem chlap.myslela jsem si ze stav si kazdy zacina v hlave,tudiz zadrhel je u nas ten,ze on tvrdi ze pernik ma fyzicky vliv na chut na sex,a ja tvrdim ze to ma jen v hlave...nikdy jsem nezazila takovy vliv na cloveku...utlumi ho to,a znefunkcni ho to fyzicky a psychicky tak,ze po poziti perniku sedi pasivne a kouka na tv a umi se venovat na plno a dlouho i jen tomu orgasmu..dekuji predem za odpovedi ktere pak posleze vyuziji jeste na par mych otz...hezky den preji

Odpověděl: Amrit Sen
Simar, zdravím Vás,
díky za důvěru a sdílení intimního příběhu. Ptáte se na prožívání pervitinové intoxikace přítele a sama si odpovídáte, nemohu jinak, než s Vámi souhlasit.
To, jak si každý "užije", nebo "neužije" stav intoxikace je velmi individuální a zdaleka ne každý muž, je na pervitinu sexuálně aktivní, nebo "použitelný" a může to tak být i s komunikací.
Nepíšete, jak mezi vámi funguje sex bez drog, jestli k oboustranné spokojenosti a navíc spolu dokážete komunikovat, povídat si a užívat si běžné radosti i starosti běžného života a můžete se o sebe opřít, doporučuji vám oběma ze svého života pervitin vypustit.
Pokud ne, není zřejmě mnoho důvodů v takovém vztahu setrvávat. Jestli se pervitin usadil ve vašich životech natolik, že mu nedokážete dát vale, doporučuji vyhledat odborníky, se kterými si můžete, nejlépe každý sám za sebe, promluvit. Krom užívání drog, poradenství o možnostech, jak s ním naložit, si můžete zcela nezávazně, lze i zcela anonymně, promluvit o chemsexu, tedy sexu na drogách a dalších tématech, která budou jen na vás.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na bezplatné odborníky v dosahu obratem pošleme.
Přeji Vám vše dobré, požehnané Velikonoce,
Amrit Sen.