Nejlepsi smrt s pills nebo neco jineho?
xanaxgod
Nejlepsi smrt co by mohla zajistit 100% umrteni pri pouzitich nejakych latek + zakazanych latek??
Uz jsem zkousel 80x xanaxu 2mg a realne me to nezabilo takze se tu ptam 🤝 **jen pro testovani**

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den.
Je mi líto, že procházíte tak těžkým obdobím, kdy uvažujete nebo se pokoušíte o sebevraždu a hledáte cesty, jak si ublížit. V situaci, kdy je vám zĺe, se můžete v ČR bezplatně obrátit na krizová centra jako je RIAPS nebo Bohnice a nebo volat na nonstop krizové linky.
Nemohu vám dávat rady, jak si ublížit. Naše poradna se zaměřuje na drogovou problematiku a naším cílem je rizika ublížení si naopak snižovat.
Zde přikládám kontatky, kam je možné se obrátit osobně v Praze:
Krizové centrum RIAPS
☞ Chelčického 39, 130 00 Praha 3
☏ +420 222 586 768
✎ riaps@csspraha.cz
Centrum krizové intervence Bohnice
Adresa: Ústavní 91, 181 02 Praha 8
Telefon: (+420) 284 016 110
Přehled všech linek důvěry dle zaměření najdete zde. Vybrat mohu za všechny jednu, která funguje nonstop a je zdarma: Linka první psychické pomoci 116 123
Budu ráda, když znovu napíšete.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.