Hh (song)
at23
Na tomhle světě být tak to mě vážně nebaví,
Jedu si svůj svět a všichni okolo jsou pomalí.
Kolem slyším hodně lidí, ale nikdo nikde,
Neustále čekám na den až si mozek zvykne.
Pocit blaženosti? Tak ten už dlouho neprožívám.
Možná že mluvim, ale přesto nepovídám.
Že mě nepobíráš? Klid.. to je normální.
Už neplánuju nic, moje činy jsou spontánní.
Celý tělo v prdeli, ale nejvíc odnesla to hlava.
Všichni mě chtěj zabít, nakonec musim udělat to sama.
Jsem ta ze spodiny, ta co nedá to už bez toho.
Všichni říkaj “ŽIJ!” ..P*čo, jenže já už nemam pro koho.
Zašlo to moc daleko, v hlavě se to zaseklo.
Štěstí bylo na dosah, ale teď je zase daleko.
Pokud zvolíš tuhle cestu, tak se z ní už nedostaneš.
Možná že máš sílu, ale nad tímhle nevyhraješ.
Ne..nedělám si prdel, ovládá tě věc.
Nikoho už nemáš, páč hlas ti řekl kec.
Psychicky jsi v p*či, ono ovládlo ti to mysl.
Život bez toho i s tím prostě nemá žádný smysl.
Tak podej mi ten prášek, ať můžu vzlítnout.
K*rva narvi do mě piko , přeju si už chcípnout!!
Na hrobě jen nápis “Smažka co byla sjetá na piku”.
Jedna svíčka od dealera co je díky mně teď v balíku..

Odpověděl: Amrit Sen
Milá slečno, paní, zdravím Vás,
díky za důvěru a osobní zpověď v textu písně. Nejsem si jistý, jestli vám stačí sdílení pocitů k úlevě, nebo jestli se na něco ptáte. Píšete na webovou poradnu, nabízím tedy doporučení, jak s tím vším "nákladem" naložit, co by mohlo stát za to zkusit.
V textu čtu, že Vás nebaví žít s pocity samoty, se kterými jste se nesmířila a zápasíte s rezignací. Užíváte, nejspíš dlouhodobě a intenzivně pervitin, který Vám už nepřináší, co dříve. Píšete o pasti, ze které se Vám nedaří, nebo nemáte sílu ani důvod vykročit a osvobodit se, trápí Vás i další psychické potíže, snad až psychotické stavy, ale naštěstí jste to ještě úplně nevzdala. Silné, upřímné, asi chápu, proč je Vám tato forma bližší, doplňte a opravte mě prosím, jestli se pletu..
Určitě nezůstávejte v tíživé situaci sama, najděte si někoho bezpečného s kým můžete Vaše trápení sdílet, nebo si jen tak popovídat. Mám na mysli především odborníky z některého z Kontaktních center, nebo obdobné bezplatné služby v dosahu. Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi potřebné kontakty obratem pošleme.
Zavolejte, nebo zajděte do nejbližšího Káčka a domluvte si s některým z pracovníků termín osobní schůzky. Získáte podporu, pomoc někoho, kdo bude na Vaší straně, nezávazně i anonymně, v případě zájmu se můžete domluvit na pravidelných schůzkách, nebo intenzivnější individuální spolupráci tam, nebo jinde.
Jsme v průběžném kontaktu s mnoha lidmi s trápeními podobnými Vašim, kterým se podařilo osvobodit, uzdravit a žít spokojenější život, dobrá zpráva je, že jich stále přibývá a mnozí z nich svoji cestu odstartovali cestu ke štěstí právě kontaktem s odbornou podporou a pomocí.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, domluvte se s pracovníky KC SANANIM:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
GSM: +420 605 240 501
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/
FB: https://www.facebook.com/kacko
Zároveň může být fajn zajít, nebo docházet na inspirující mítink/y svépomocného společenství, kde se díky vzájemné podpoře, sdílení zkušeností přátelství a 12ti krokovému programu daří lidem uzdravovat:
NA - Anonymní narkomani
https://www.anonymninarkomani.cz/
https://www.anonymninarkomani.cz/setkani
Přeji hodně štěstí, nevzdávejte to.
Držím palce, kdykoli napište,
Amrit Sen.