Nepovedený nástřely (piko) odpověď
Killian
Zdravím, děkuju za předchozí odpověď.
Kam přesně sem šoupnul nevim, možná obě varianty. No, co je ale hodně divný že doteď to místo necejtim, prostě nemám tam cit (od tý doby do tý ruky nedávám). Modřina ani nic viditelnýho tam neni. Tak co se to děje?
A jiný možnosti aplikace: Ono mě to nepustí, já bych třeba chtěl, ale když už si du dát, tak nedokážu se přinutit 😕. Ale zkusil sem to jinak. Trochu sem dal do žíly a trochu šňupnul, jenomže po těch X letech a jenom roční (začátek) šňupání sem myslel že mi ten nos vybouchne. Takže tahle varianta asi nepude. Do K-čka se chystám, ale tim že sem si objednal 100 insulinek mám ještě zásobu, takže mě to donutí až když zbyde minimum.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Kiliáne,
a děkuji za navázání na předchozí dotaz.
To, že v místě po vpichu momentálně nic necítíte, bude nejspíš souviset s poškozením nebo utlačením nervů v okolí vpichu. Ale takhle na dálku těžko říct. Doufám, že nenahmatáte žádné bolavé místo, není viditelný zánět nebo zarudnutí, pokud ano, neváhejte vyhledat pomoc.
Rozhodně je dobře, že místo zbytečně nedráždíte a snažíte se aplikovat jinam. A přijde mi to jako další dobrý důvod, proč se zajít o aplikaci a možných alternativách pobavit do káčka. Zdá se mi, že mluvíte o tom, že si nedokážete poručit a prostě si nakonec dáte injekčně - možná se to týká závislosti na jehle, fenóménu, o kterém se poslední dobou moc nemluví, ale slýchala jsem to jednu dobu často - lidem se přes všechny s tím související problémy nedařilo opustit injekční aplikaci. Nebojte se v káčku mluvit i o tomhle. Do Káčka navíc nemusíte jít jen s použitými inzulinkami, dá se tam zajít prostě si jen popovídat. A pokud byste chtěl, aby na vás měl někdo skutečně hodinu čas, není nic jednoduššího, než dopředu zavolat a objednat se. Dávalo by vám to smysl? Předpokládám, že víte, kam se obracet, ale kdyby ne, napište větší města, která jsou vám dobře dostupná, pošlu kontakty.
S přáním hezkých jarních dní,
Gabriela Minařík.