zjistitelnost kokainu ve spermatu
D356
Dobrý den,
měl bych jít na rozbor spermatu na kliniku, ale před týdnem jsem měl kokain, je i po týdnu zjistitelný v testech? nerad bych aby se to zjistilo. děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
možnost detekce kokainu v moči je jen asi 3-6 hodin, jeho metabolity lze zachytit maximálně do 3 dnů. Zde přidávám i odkaz na tabulku prokazatelnosti drog v organismu po konzultaci s Ústřední toxikologickou laboratoří v Praze, kde se uvádí jen do 24 hodin, jak ze slin, tak z moče nebo krve. Nejsem si jistá, jak je běžnou součástí i test na drogy při rozboru spermatu. Pokud chcete mít jistotu, tak máte možnost se obrátit přímo i na výše zmíněnou Ústřední toxikologická laboratoř při Ústavu soudního lékařství a toxikologie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze, areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2, Ke Karlovu 2, Praha 2,
Tel.: 224 967 188
- konzultace k odběru na tel.: 224 911 267
http://www.vfn.cz/pracoviste/kliniky-a-oddeleni/ustav-soudniho-lekarstvi-a-toxikologie/
Snad takto postačuje?
Za poradnu
HS