predavkovani pervitinem
cornely
dohry den chci se zeptat jednou jsem hodne fetovala a kdyz sem pak vztala a sla tak jsem citila piskani v usich takovy tlak a blbe sem videla ale prekonala sem to a pak jsem se dost klepala. Ubehlo asi 15 hodin a prisli dojezdy a ja se zhulila a bylo mi hrozne jachcili jsem usla, kdyz jsem se vzbudila mela jsem takovy divny stav ztuhli mi ruce blbe sem videla, motala se mi hlava a mela sem tlak do hlavy, bylo mi spatne a myslela sem ze umru bylo to fakt divne. chci se zeptat bylo jen v me hlave nebo nejake selhani?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás Cornely,
a díky za sdílení vaší zkušenosti.
To, co popisujete, zní jako silná reakce na užití pervitinu. Rozhodně bych netvrdila ani nespoléhala na to, že je to "jen v hlavě". Popisované projevy se zdají být intenzivní a fyzické a vnímala bych je jako jasnou informaci o tom, že užití neproběhlo dobře. Vaše tělo reagovalo na drogu velmi silně a nebála bych se tvrdit, že vám dává zcela jasně najevo, že užívání pervitinu není pro vás to pravé.
Pokud i po této zkušenosti hodláte v experimentování pokračovat, uvažovala bych o tom, jak to udělat bezpečněji - tzn. užít menší dávku, v prostředí, kde se cítíte dobře, zároveň bych někoho dalšího informovala o předchozí reakci tak, aby v případě, že se bude reakce opakovat, mohl někdo zavolat pomoc.
Dávejte na sebe pozor, zdraví máte jen jedno.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.