lužkove odd alkohol a práce
šimon
Dobrý den,
jsem ve zkušebce a chtěl bych nastoupit na protialkoholní rezidenční na cca 3 měsíce. Předpokládám,že mě vyhodí. Jak je to s penězmi, příp. dávkami během hospitalizace?
(Nemám nárok na podporu v nezaměstnanosti)
Děkuji
Šimon

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Šimone,
děkujeme za dotaz. Ohledně pracovní neschopnosti ve zkušební době Vám zaměstnavatel nemůže dát výpověď prvních 14 dní a platí tedy nemocenskou. Od 15.dne již můžete dostat od zaměstnavatele výpověď, která by měla být datována od této doby a měla by být podána písemnou formou. Nadále však máte nárok na pobírání dávek nemocenské. Platbu dávek přebírá stát prostřednictvím České správy sociálního zabezpečení. V rámci léčeben fungují sociální pracovnice, které by Vám měly se zajištěním dávek pomoci.
Snad tyto informace postačují a držím palce s Vaší léčbou.
Za Drogovou poradnu
HS