Odvikani
Kacka
Dobrý den 6 let jsem brala tramal mám chronickou pankreatitidu.pred 3 drama jsem vysadila tramal úplně. Chci se zeptat kdy se vyspím a kdy přestanou křeče v nohou dekuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Kacko,
děkujeme za dotaz. Abstinenční příznaky po vysazení jsou hodně individuální. Záleží i na dávce a v souvislosti s Vaším zdravotním stavem je také otázka, jaký bude průběh. U opiátů se udává odvykací stav průměrně 1-2 týdny, kdy se člověk dostane z nejhoršího. Některé příznaky mohou přetrvávat i déle. Mohlo by být dobré konzultovat stav s lékařem, který Vám předepisoval léky. Vzhledem k chronickému onemocnění, abyste předešla nepříjemným komplikacím. Je to možné, nebo jste léky užívala a vysadila sama bez lékařského doporučení? Pokud by to tak bylo, můžeme Vám poslat odkaz na odborné zařízení v místě bydliště, kde můžete Váš stav konzultovat. Popřemýšlejte o tom, a případně napište okres bydliště, a zbytečně neriskujte své zdraví. Jinak se doporučuje při vyabstinování hodně spánku, magnésium (Magne B6) pro napětí a křeče ve svalech, dostatek tekutin a stravu bohatou na vitamíny a odlehčenou, což zřejmě i dodržujete v rámci diety spojené s chronickou pankreatitidou.
Za  Drogovou poradnu
HS