Poruchy příjmu potravy a absťák
123456789
Dobrý den mám problém že když se víc najím mám absťák a mám strach že přiberu. Dřív jsem deprese z přibírání řešila pervitinem. Myslím že se u mě začíná projevovat mentální bulimie. Mám strach se více najíst abych nepřibrala. Nechci žádné léky po kterých se tloustne. Mám s nimi negativní zkušenosti z dřívější doby. Děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
děkujeme za důvěru, s jakou se na nás obracíte. Nejsme si jistá, co myslíte tím, že máte po větším najedení absťák? Umíte popsat, co se děje? Dokážu si představit, že máte výčitky a není Vám psychicky dobře. To pak zřejmě řešíte dalšími kroky- nejedení, zvracením apod. Pervitin v daném ohledu může působit efektivně, ale není to řešení pro psychický stav člověka, který se postupem času zhoršuje a naopak se dostáváte do bludného kruhu. Nepíšete nic, zda jste již někde své obtíže s jídlem řešila. Napadá mě Centrum Anabell z.ú, které má poradenská centra, ale i internetové poradenství.
Podívejte se na stránky http://www.anabell.cz/.
Pokud budete chtít napsat více, budu ráda, a pokusím se Vám dát potřebné informace.
Chápu Vaší obtížnou situaci a je fajn, že si říkáte o pomoc.
Za Drogovou poradnu
HS