Co jsem to našla?
Smoulinka
Dobrý den, již delší dobu mám podezření, že manžel něco bere. Pár dní zpět jsem u něho našla podelnou žlutou tabletu s číslem 2, skrabatko a trubicku na snupani. Co to může být za drogu?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
děkujeme za důvěru, s jakou se na nás obracíte. Nejsme však schopni Vám touto cestou identifikovat o jakou látku se jedná. A nejsem si jistá, zda je důležité co manžel užívá, ale spíše že vůbec něco užívá. Doporučila bych Vám si s manželem promluvit o Vašich obavách a nálezu. Pravděpodobně může být těžké manžela přimět, aby s Vámi komunikoval na téma drogy. Na druhou stranu není možné dělat, že se nic neděje. Pokud se na to zcela necítíte a potřebujete se na rozhovor připravit a celou situaci probrat podrobněji, je možné využít odborné pomoci pro blízké osoby uživatelů. Je možnost přijít i s manželem, pokud bude mít sám zájem.
Můžete se domluvit na konzultaci v pražské Poradně pro rodinu, která funguje bezplatně, a když budete chtít, pak i anonymně. Více o našem zařízení najdete na https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
- je možné objednat se telefonicky- 739 268 527 nebo 281 824 234.
V případě, že jste ze vzdálenějších míst mimo dosah Prahy, tak napište okres bydliště a my Vám poskytneme kontakt na bližší pracoviště. Nebo se koukněte na stránky www.drogy-info.cz kde v rubrice Mapa pomoci najdete kontakty na adiktologické ambulance po celé ČR.
Nezůstávejte v tom sama, určitě je dobré využít odborné pomoci.
Za poradnu
HS