JA OSOBNE
SLC
HMM.....NECHAPEM VAS.DAJME TOMU,ZE MARIHUANA JE 10 KRAT SKODLIVEJSIA AKO CIGARETA.TAKZE,KED VYFAJCIS JEDEN JOINT ZA TYZDEN,TAK JE JASNE,ZE RAKOVINU DOSTANES SKOR AKO Z CIGARIET,KTORE VYFAJCIS ASI BALIK NA DEN.JA FAJCIM TRAVU 5 MESIACOV...NEPREHANAM TO,JE TO ASI TAK RAZ ZA TYZDEN.ODVTEDY CO JU UZIVAM,SA OVELA VIAC ZAUJIMAM O SVET,PRIRODU,O MOJE NAZORY KTORE SOM SA KEDYSI BAL PREJAVIT.MUSIM VAM POVEDAT(I KED SI TO NEPRIZNATE),ZE MARIHUANA MA ZMENIL...ALE NIE K HORSIEMU,ALE K LEPSIEMU.PROSIM VAS,ODPOVED NA TENTO PRISPEVOK MI ZASLITE NA E MAIL....VOPRED DAKUJEM.

Odpověděl: Martin Konečný
Pokud je hypoteticky 1 joint škodlivější 10x více než 1 cigareta, tak pak by logicky vaše úvaha neseděla...; když někdo kouří krabičku cigaret denně (20 cigaret = 2 jointy ; - hypoteticky) a vy pouze 1 joint týdně - je tedy váš životní styl víkendového kuřáka marihuany (z hlediska rizika vzniku rakoviny) opatrnější a racionálnější. Kouření marihuany však skýtá i jiná možná rizika - je to psychostimulační látka - toxická psychóza u kuřáků marihuany už není ničím vyjímečným. Bohužel vám nemůžu zaslat svůj příspěvek na váš e-mail, protože ho neznám. Takže nemáte zač.