Hledáme společnou terapii
Ewka
Zdravím potřebujeme pomoct. Oba bývalý uživatele pervitinu.od pervitinu jsme čistý přes rok možná už rok a půl . Cigarety 2 roky nekouříme.
Momentálně oba na kratomu cca 12 g denně . Přítel pije hodně a já beru 0.5mg Rivotril denně občas prášek. Na spaní v malém množství Sanval. Já nepiju vůbec přítel zas nebere prášky . Rivotril tu tabletu 0.5 mg beru už 10 let dávku nezvyšuji ani nesnižují Chceme se zbavit úplně všeho.
Chceme společnou terapii. Přítel má problém s dojížděním takže co nejblíže jsme z Praha Chodov.
Nejlépe ambulantně třeba sezení 1x -2x týdne. Podnikáme takže nemůžem jít někam na dlouho pryč . Peníze nějaký nasetreny máme. Bydlíme u rodičů.
Po kratomu jsem furt unavená přítel je po alkoholu agresivní přerostlo nám to přes hlavu. Sice jsme na tom líp než když jsme brali pervitin ale tohle taky nikam nevede hlavně se to nějak všechno horší .hádáme se furt jsme na sebe protivny. Skáče nám nálada jak na horský dráze .
Podmínka je že chceme jít spolu ne každý zvlášť.
Pokud by bylo něco na jižním městě bylo by to super. Ještě pár stanic metra zvládne ale nelze třeba jiné měsou nebo druhá strána Prahy. Díky za odpověď s pozdravem M.a K.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Ewko,
děkujeme za dotaz i důvěru, s kterou se obracíte na naší poradnu.
Jak popisujete celou situaci, je to už opravdu na hraně a možná i za danou hranicí. Nevím, zda se podaří splnit všechny Vaše podmínky k nástupu. Nebudu Vás přemlouvat k něčemu, co nechcete, ale také by bylo dobré přijmout realitu, že ne vše může být dle Vašich představ viz blízkost bydliště, společná léčba apod. Je velmi pravděpodobné, že ambulantní léčba bude možná až po detoxifikaci všech vámi užívaných látek. Vysazování kombinace kratomu, alkoholu a benzodiazepinů za ambulantních podmínek může být velmi rizikové, a ne každý odborník se do toho pustí ambulantně. Předběžně tak počítejte, že Vám minimálně detoxifikace bude nabízena pobytová k předcházení nežádoucích odvykacích stavů, které by případně mohli být řešeny akutně pod lékařským dohledem. Berte to jako můj názor a zkušenost, rozhodnutí závisí vždy na daném odborném zařízení, s kterým byste navázali spolupráci.
Jako nejbližší ambulantní zařízení je možné oslovit Denní psychoterapeutické sanatorium Ondřejov, které sídlí na Praze 4 a jehož součástí je i oddělení léčby závislostí, kde poskytují ambulantní služby. Koukněte na jejich stránky, kde je více informací a kontakt https://ondrejov.cz/lecba-zavislosti
Dalším zařízením na Praze 4, kde poskytují AT služby je Centrum pomoci závislým. Zde opět kontakt na jejich stránky https://www.cpzpraha4.cz/ Nebo Remedis https://www.remedis.cz/blog/adiktologie-praha
Jinak mohou adiktologické služby nabízet i někteří psychiatři na území Prahy 4, ale o nich nemáme přehled.
Snad i tyto odkazy Vám pomohou k prvnímu kroku a můžete se rozhodnout, jak dále.
Přeji dostatek sil a trpělivosti
HS