zavislost
hop
dobry den mam dospělého syna který bere nějaké drogy nebo fet. Nechce se o tom bavit a nechce ani přestat. Bydli u nás doma. Manželka má strach co vyvede. Je psychicky na dne. Děkuji za radu.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
děkuji za váš dotaz i důvěru.
Chápu, že situace je pro vás i manželku velmi náročná. Syn je dospělý a jeho rozhodnutí nemůžete zcela ovlivnit - je jen na něm, zda se rozhodne něco změnit. Pokud by si chtěl o své situaci promluvit, může se obrátit na níže uvedené kontakty. Nemusí chtít hned abstinovat, ale může zde otevřeně mluvit o tom, co prožívá.
Stejné kontakty však nabízím i vám. V kontaktním centru byste mohli probrat, jak situaci zvládnout, nastavit jasná pravidla pro společné fungování doma a najít jednotný přístup s manželkou. Služby jsou diskrétní a zdarma, stačí zavolat a objednat se. Dávalo by vám to smysl?
Kontakty:
📍 Hodonín - Kontaktní centrum Vážka
Pančava 56, Hodonín
📞 518 343 842, 731 428 359
🌍 hodonin.charita.cz
📍 Břeclav - Kontaktní centrum s terénním programem
Stromořadní 8, Břeclav
📞 731 428 358, 731 019 946
🌍 breclav.charita.cz
📍 Kyjov - Kontaktní centrum
Palackého 194, Kyjov
📞 518 611 589, 777 805 002
🌍 kyjov.caritas.cz
Budu ráda, když se ozvete, jestli vám něco z toho dává smysl nebo jak se situace vyvíjí.
S pozdravem a přáním hodně sil,
Gabriela Minařík.