stilnox
xx
Jsem trochu více než středního věku a v práci si občas musím vypomáhat Alnagonem, ev. Kodynalem.Večer bez Stilnoxu spím tak hodinu. Obojí provozuju cca 3 roky bez zvyšování dávek.O víkendech a dovolených bez stimulancií. Jak je velké riziko závislosti ?

Odpověděl: Jakub Minařík
Sama váte, že možnosti jsou omezené. Existuije varianta zkusit některé z neuroleptik v malých dosích. Ale do toho se člověku dosti často nechce a nelze se tomu divit. Doporučil bych doporučit nějakou bylinnou terapii - mám klienty s poměrně těžkými poruchami spánku, kterým pomohla meduňka (pili ji ale po litrech), také někdy zdravá žívotospríva a hodně striktní režim co se týče předspánkových rituálů (chodit spát v určitou dobu, začít se na to v určitou dobu připravovat, ...) někdy nese své ovoce. asi bych postupoval tak: 1. napřed ten režim, možná nejen spánkový, ale celý den 2. léky snížit na minimum a pak je vysadit 3. ev. bych doporučil zkusit homeopatický preparát sedativ PC (dávkování asi 2-2-2), začít ho užívat tak 2-3 týdny před vysazením léků. 4. Nasadit meduňku. Asi to nebude bez potíží, pořítal bych tak se 2 týdny, než si to sedne. Držím palce, kdyby bylo třeba, klidně se ozvěte. :-)