Píchání pervitinu
Michaela
Dobrý den, moc prosím o radu. Jsem závislá na prášcích a k tomu všemu jsem si před dvěma lety píchala pervitin. Dva roky jsem abstinovala, ale bohužel teď jsem znovu začala. Jenomže jsem v tom šlehání si velký amatér, neumím to. Ale z nějakého důvodu mě to prostě baví si píchat než šňupat, baví mě ten adrenalin, jak si to do sebe píchám. Jenže pak se strašně bojím, co jsem to udělala. Přiznám se, že když jsem neměla perník, rozpustila jsem si aspoň prášek oxázepam ve vodě a natáhla do stříkačky. Jenomže po nějaké chvíli mě začala strašně bolet ruka, od loketní jamky až po paži. Skoro s ní nemůžu hýbat. A mám to zarudlé jakoby mě bolely svaly. Zajistila jsem si antibiotika Dalacin C a chladím to. Taky jsem si koupila heparoid mast. Nechci jít k lékaři, strašně se stydím. A ještě něco, když jsem si Pichla posléze do stejného místa pervitin (jinam to neumím), začalo mě to děsně štípat. Trochu krve jsem aspirovala ale šlo to tam těžce a štípalo to. Prosím co to mohlo být? Já se tak bojím, abych neprišla o ruku, ale zase ta touha píchnout si je silnější. Píchala bych si furt :-( jsem těžká feťačka, v léčebně jsem byla už 4x, ale nepomohlo to.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Michaelo,
díky za Váš dotaz a sdílení.
Chápu, že jste z celé situace nervózní a motáte se v tom, co máte dělat.
Podle toho co popisujete, by se mohlo jednat o závažný problém - infekci nebo dokonce trombózu. Bohužel, takhle po internetu nejsem schopná určit o co se s jistotu jedná. Doporučila bych Vám tedy opravdu vyhledat lékařské ošetření nebo minimálně něvštívit kontaktní centrum, kde by Vám měli poskytnout základní zdravotní ošetření a zhodnotit, zda-li je třeba intervence lékaře.
Pokračujte určitě s chlazením ale pokud ruka začne být hodně oteklá, fialová nebo necitlivá, přidala se horečka, okamžitě vyhledej pomoc.
Pokud byste chtěla ještě něco doplnit, tak se ozvěte.
Markéta