Je extáze nebetpečná na tolik?
ACCD
Chtěl jsem se zeptat zda je jedna tableta MDMA neboli extáze jednou za čas nebezpečná i přesto když se dodržují všechna pravidla jako dostatek vody a vitamínu?. Děkuji¨ Honza

Odpověděl: Pavel Kubů
Konzumace každé drogy, jedno zda legální nebo ilegální, s sebou nese určitá rizika. Žádnou drogu tedy nelze označit za bezpečnou. Jistě, mohli bychom polemizovat, zda užití XTC 1x ročně představuje vzhledem k ostatním nezdravým prvkům stávajícího běžného životního stylu ještě akceptovatelnou míru rizika, ale ani tak nelze říci, že její vlastní požití bude bezpečné. Vzhledem k tomu, že nikdy si nemůžete být bez laboratorního rozboru jist jaké látky konkrétní tabletka XTC obsahuje a může tudíž obsahovat i látky schopné člověka usmrtit, je velmi nebezpečné byť o velmi omezené konzumací XTC uvažovat jako o bezpečné. Každé požití drogy o nezmámém složení a neznámé dávce účinných látek je nebezpečné.