Bolest varlat - pervitin
Sáček
Dobrý den,
po užití pervitinu (šňupáním) mě začnou více či méně bolet varlata. Mám tak 0,5g na dva/tři dny a pak týden - 14 dní neberu. Poprvé se mi to stalo po Silvestru při převalování v posteli. Myslel jsem, že jsem si je skřípl, to se občas stane 😀 a bolí to, protože se mi varlata po užití vždycky stáhnou, jako když je zima a tlačí to na to. Po dvou týdnech od té doby, při druhém dni "jízdy" zase bolest. Byl jsem na urologii a všechno v cajku a že prý chladit opatrně v posteli 😀. O piku jsem proto nemluvil, ačkoliv bych s tím problém neměl, takže škoda. Není potřeba to rozpitvávat, je jasné čím to je - když fetuju více jak dva dny v kuse, bolí mě koule, i když jim není zima a visí jak zvon😀. Můj dotaz tedy zní - jaký může být důvod bolesti varlat po užití pervitinu? Neznám nikoho s podobným problémem, a to jsem se ptal hromady zkušených uživatelů, kteří berou daleko víc a na českém internetu se člověk taky nic nedoví.
Děkuji za Váš čas a přeji hezký den.
Sáček

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Sáčku,
díky za Váš dotaz.
Je super, že jste se odhodlal navštívit i urologa, pokud ten žádný problém neshledal, bude to opravdu nejspíše užíváním pervitinu.
Možných příčin, proč Vás varlata bolí může být hned několik.
- Pervitin výrazně zužuje cévy, což ovlivňuje prokrvení různých částí těla, včetně genitálií. Stažené cévy → méně krve → možná bolest nebo nepříjemný tlak.
- Způsobuje také svalové napětí a křeče. To se týká nejen žvýkacích svalů nebo rukou, ale i svalstva kolem šourku. Když se šourek stáhne na delší dobu, může to způsobit bolest, obzvlášť pokud jste v té době v klidu.
- Dehydratace.