Toxická psychóza na pervitinu
Neřeknu
Dobrý den, jsem každodenní užívatel pervitinu. Ale v posedni době mam toxickou psychózu. Myslim si ze me partner podvádí.. ze si tajně propašuje jednu holku do pokoje a ze si to tak s ni rozdává dokonce slyším jak kdyby v tom pokoji někdo byl ale kdyz se tam jdu podívat nikdo tam není…a kdyz je pryč venku jsem schopna sedět u domovních dveřích vypnout si tel a zhasnout světlo a dělat ze doma nikdo není a čekat a sedět u dveří a čekat než přijde abych ho načapala s tou holkou .. klidne to může trvat cely a ja cely den budu sedět u těch dveří a čekat…. Nevím co mam dělat.. boli me z toho hlava a v tu chvíli mě nic jiného nezajímá je to hrozny. Bojím se ze začínám už šílet…myslíte ze by bylo dobré přestat brát ten pervitin ? Jsem každodenní uživatel tak nevím pomalu jaký to je bejt čista. Na pervitinu jsem se naučila jíst , spát a ani nejsem vykroucena , nepotím se, nemám velky oči pomalu mi to nic nedělá .. není se čím chlubit ja vím .. přijde mi ze jsem v pasti a začínám být blázen.
Každopádně toxickou psychózu jsem už mela párkrát drive ale to bylo kdyz jsem nespala trebs týden v kuse..ted spím každý den .. predem dekuji za odpověď.
Anonymka

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
Dékujeme za sdílení Vaší situace, která musí být vysilující. Jak píšete, začínáte se dostávat do pasti svých podezřivavých  myšlenek, které se stávají normou a těžce se Vám odděluje realita od fantazií. Při dlouhodobému vystavení takové zátěže bude Váš organismus vysílený. Sama asi cítíte, žé byste potřebovala si od braní odpočinout. Vzhledem k pravděpodobné reakci zhoršení nálad, podrážděnosti apod. Bych doporučila vyhledat odbornou pomoc poradenskou spojenou s případným nasazením medikace. Je to s ohledem podpory zvládnout tyto stavy bez znovu užití drogy. Víte o nějakém zařízení v místě bydliště? Pokud byste potřebovala kontakty, napište okres bydliště.
Držím palce,
HS