Stilnox
Tropp
Dobrý den, půjdu hned k věci. Tak dvakrát do týdne si dávám pervitin a to většinou po práci, zhruba v 18:00hod. Myslím si, že množství není velké, ale jelikož ráno vstávám do práce a potřebuji alespoň 6hod. spánku na to, abych byl přes den funkční, řešim tento problém tak, že zhruba 4hod. po užití začnu pít alkohol a následně užiji tabletu Stilnoxu, a to někdy ještě ve stavu, kdy jsem „nakoplý“.Krom toho, že tu hodinu, než ulehnu si většinou na druhý den nepamatuju, (až podle toho, co najdu v bytě za následky mé noční aktivity) bych potřeboval vědět, jaké to má rizika, asi potřebuji vědět něco, abych se nad tím více zamýšlel a tím řešil svou roční závislost. Děkuji

Odpověděl: Pavel Kubů
Jením z nežádoucích účinků Stilnoxu jsou výpadky paměti. Výskyt tohoto i dalších NÚ se výrazně zvyšuje v kombinaci s alkoholem. Rizika konzumace samotného Stilnoxu najdete podrobně vypsaná v odstavci Nežádoucích účinky v příbalovém letáku. Doporučuji pozorně přečíst, ať víte jakou další drogou si kromě pervitinu a alkoholu zahráváte. Tím největším rizikem je však skutečnost, že všechny tři drogy, které popsaným způsobem zneužívaté vyvolávají jak fyzickou tak psychickou závislost. Jinými slovy, čím déle budete v konzumaci tohoto koktejlu pokračovat tím obtížněji se bude zbavovat závislosti na každé ze zneužívaných látek.