Pomoc
Veronika
Prosím mám zájem se léčit ze závislosti na heroin.
Jsem už úplně vyřízená a my vám už špatné myšlenky.
Byla jsem ve výkonu trestu a celé jsem to zase pokazila a začala jsem tetovat, ale už nechci.
Stýská se mi po rodině a mém synovi, ale nechtějí se semnou už bavit po dobu co budu feťačka.
Dají mi šanci až uvidí že nechci.
A já už opravdu nechci.
Prosím POMOZTE MI S KOMUNITOU? PROSÍM

Odpověděl: Markéta Kordová
Veroniko, zdravím Vás,
je fajn, že jste se rozhodla svou situaci řešit.
Bohužel, nástup do komunity nevyřešíme přes on-line poradnu. Bylo by třeba, abyste zašla do nejbližšího Kontaktního centra (bývají ve všech větších městech) a nechala si s tím trochu pomoci.
Pokud jste z Prahy, zajděte do našeho Káčka na Smíchově, adresa a další info v odkaze níže.
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
Mobil: +420 605 240 501 (každý den v týdnu po celou dobu služby)
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/
Pořadník do Terapeutické komunity Němčice má starost kolegy Mgr. Jana Kunášková (volejte v úterý až pátek mezi 9. a 16. hodinou. Pokud se opakovaně nedovoláte, pracuje i s jinými klienty a není k dispozici nepřetržitě, tak pošlete SMS s kontaktem na Vás, zavolá zpět. Tel: +420 607 082 095
E-mail: kunaskova@sananim.cz.
Zdali žijete někde jinde, napište, jaká města máte v dosahu, pošlu Vám kontakt na Káčko u Vás.
Držím palce!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová