Pomoc
Petr
Co mám v této situaci udělat kam zavolat já už se nedokážu ani rozhodovat prostě krádeže a pervitin a to vše se den o de dne stupňuje,potřebuju akutní pomoc protozE to má konec jedině ve vězení a nebo na hřbitově.

Odpověděl: Markéta Kordová
Petře, dobrý den,
posílám kontakty na pomoc u Vás, doporučuji se s někým co nejdříve spojit a naplánovat co dál.
Držím palce! MK
Ostrava-Vítkovice, Kontaktní centrum Ostrava
KRenarkon o. p. s.
Kontaktní centrum
Zengrova 828/69, Ostrava, 703 00
Tel.: 595 627 005, 602 670 789
Bc. Beáta Oravcová
www: http://www.renarkon.cz
Ostrava-Vítkovice, Terénní program Ostrava
Renarkon o. p. s.
Terénní práce
Zengrova 828/69, Ostrava, 703 00
Tel.: Tel.: 774 719 357
lokality: Ostrava, Bohumín, Hlučín, Petřvald
Mgr. Šárka Babušíková
www: http://www.renarkon.cz
Ostrava, AT ordinace při městské nemocnici
AT ambulance
Kounicova 8, Ostrava, 700 01
Tel.: 595 223 176
Oddělení poskytuje komplexní ambulantní péči pro akutní i dlouhodobé psychické problémy - jedna ordinace pro dospělé pacienty s využitím veškerých současných léčebných možností psychofarmakologie, psychoterapie, psychologických přístupů a dalších metod. Součástí oddělení je i specializovaná ordinace pro léčbu závislostí, pro léčbu závislých dospělých osob. Ambulantní péče je poskytována pacientům na podkladě doporučení, především praktického lékaře, případně specialisty. Do komplexu akutní psychiatrické pomoci patří také Linka důvěry Ostrava. Odborný tým psychologů, psychiatrů, sociálních pracovníků a sester poskytuje pomoc telefonem, e-mailem a chatem v zátěžových životních situacích, krizích, při sebevražedných tendencích, v partnerských a rodinných konfliktech a dalších.
Radmila Vysloužilová vrchní sestra
www: https://www.mnof.cz/psychiatrie