Závislí?!!
Romeo
Dobrý den ...posledních pár měsíců beru pervitin hraju dlouho to nebylo tak aktuální jak posledních 6 měsíců .. lidí kteří byli pro mě celej svět se tak změnili že kdyby mi to někdo v minulosti řekl tak bych vsadil vlastní život za to že by se to nikdy nestalo.. ale bohužel stala se pro mě strašně věc co mi tak ublížila na srdci že jsem měl chuť jin za to že vypadají jak kráčející zombi a berou to 24/7 i když já mám teď co říkát ..i ale ať se stalo mezi mnou a těmi nejbližšími cokoliv já bych pro mě skočil do ohně ale oni po 20-28 letech mě bimemili za drogy ..na já posledních par měsíců sem to nepobral že taková věc se stala a je to prow atrasne neuvěřitelný a tím že beru a hraju se snažím to zapomenout ale nejde to a sám sebe asi pomalu podkopovam i když mám doposud vše zaplacené nakoupene potraviny atd takže strážný nejsem ale může se stát že přijde den kdy nebudu mít s čeho zaplatit nájem a vím že já na ulicích a tenhle život tzb bezdak feťák bych v životě nezvládl.. na druhou stranu bych všechno zase hned rychle ženu dítě rodinu protože jeden takový vztah skončil po 5 letech když sem poprve v životě měl polovičku a dcerkou její .. které sem si postupem 2.5 let zamiloval tak že jsem si to už nedokázal představit ale během toho vztahu sem občas fetoval a kamarády kteří tehdy měli ještě nadějí a jak sem se některé se jich se snažil a toho dostat sám sem spadl dolů že poprvé v životě se o mě starala žena já jsem neměl peníze jak dřív a najednou sem ji vzal sem tam nějakou korunu ale samozřejmě sem vše vrátil až jednou to prasklo .. a skončilo to tak že jsem se dokopal po 6 letech konečně přijet zpět do Prahy a tím že do rokoka mám řidičak auto a nějaké cíle do 4 let a během 6 měsíců a nich sešlo ubykim se tím že jsem přijmul že to už nikdy nebude mít ty lidi kolem sebe obejmout se s nimi pokecat udělat nějaké vystoupení pac s klukama jsme byli bboy crew ... Jen avouma se dá pořád normálně tohle vše uskutečnit pac si prošli tím atjwnym a přestali já sice videlam velice pěkné peníze až 75tis než sem se vrátil tak sem říkal že budu videlavat cca tolik a že si vše zařídíme.. když sem to počítal mohl jsem mít ridicak i auto..nemám w toho nic a rád bych bych zvládl do května udělat řidičák a dojít svich slov .. ale chybí mi motivace že se nemůžu s nikým upřímně podělit o radost co bych mohl pro sebe udělat kód bye objal upřímně kdo mě má rád a kdo bye podporil a věřil mi .. protože mi přijde že nikdo mi neřekne za střízlivá upřímně že nedáš to ses sracka řekne Romčo to dáš verimn ti a za zády vás pomluví ale v minulosti vás vždy potřeboval vždy jste pomohli vi jim co se yltyce financí atd ale ani jeden z nich neudělá to že mi zavolá pojď Roman jsem na jídlo udělat si hezkej den po vzpomínat bez výčitek... Ne oni šou lepší a ty si zmrd . Tak proto tolik drog hraní pac nevím s kým pokecat kdo mě zná kód chápe kdo je ten co před lety tak teď taky jen starší .. ti co sklamqli mě ulzabimilili že jsem ublížil citové někomu tak že mě to bude trapit protože byla i malá její dcerka a potrat který byl zvolen polovičkou protože mi nevěřila protože sem občas bral a to mě zlomilo natolik že mě preolo a jedu doteď samozřejmě jeden problém co kdyby se odstranil a to jsou ty drogy tak je vše tak jak si celý život přeju..

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Romeo,
děkuji, za vaši zprávu a za důvěru, se kterou se na nás obracíte.
Chápu, že procházíte těžkým obdobím. Z vašeho psaní čtu, že se cítíte sám, litujete věcí, které se staly, které se dějí, a hledáte útěchu v užívání drog a hraní, které vám dlouhodobě život komplikují a propadáte se kvůli nim čím dál hlouběji. Zároveň je možné, že i při psaní zprávy jste mohl být pod vlivem, což by ve výsledku ovlivňovalo i to, jak věci vnímáte a popisujete.
Přesto je mi z dotazu jasné, že vás tíží ztráta důležitých vztahů, a vedle toho bojujete se závislostí. Jak kdybyste byl sám ze sebe a svého života zklamaný a nespokojený s tím, kde se teď v životě nacházíte, jen těžko hledáte důvody a odhodlání s tím něco dělat. Je to tak? Je jasné, že to, co teď prožíváte, je náročné, a žádný člověk by neměl v takových chvílích zůstávat sám. A právě tak rozumím tomu, že píšete k nám poradnu - chápu to tak, že hledáte podporu a vnitřní sílu k dalším krokům, a možná i nějaký prostor, kde vás vyslechnou. Rozumím tomu dobře?
Pokud necítíte podporu ve svém okolí, nabídla bych vám možnost zajít na skupinu anonymních narkomanů, nebo třeba i do naší motivační skupiny ... není třeba se tam nijak objednávat, stačí prostě dorazit v daný čas. Co si o tom myslíte? Dávalo by vám něco takového smysl? Chtěl byste něčemu takovému dát šanci? Níže přikládám kontakty. Na obou místech byste mohl mluvit o tom, co se vám v životě děje a zároveň nasát podporu, pochopení, rady, tipy a motivaci od ostatních.
Denní stacionář SANANIM - Motivační skupiny
Janovského 26
170 00 Praha 7
+420 605 212 175
Motivační skupina je nízkoprahová poradenská skupina, která́ je určena všem, kteří se potýkají s důsledky užívání návykových látek. Nabízíme prostor pro sdílení, poradenství, podporu v řešení problémů nebo zprostředkování detoxu, léčby a dalších služeb. Motivační skupina slouží zároveň jako vstupní brána pro všechny, kteří by rádi nastoupili do našich abstinenčně orientovaných programů. Pro účast na skupině není podmínkou úplná abstinence, ale momentální funkční střízlivost. Na otevřenou skupinu je možné přijít bez objednání (ale včas) každé úterý a čtvrtek 10:30 - 12:00 nebo každou středu 17:00 - 18:30.
https://www.anonymninarkomani.cz/
https://anonymnigambleri.cz/
Ráda bych vás podpořila v tom, abyste udělal další krok (a je jedno, která z nabízených možností to bude) a našel odvahu hledat pomoc a podporu.
Držím vám palce, a přeji hodně sil. Kdyby bylo potřeba, znovu se ozvěte.
S přáním všeho dobrého,
Gabriela Minařík.