...neviem si rady
karol
moja priatelka pre nejaky casom snupala PIKO, bolo to v case, ked sme mali mensiu prestavku, a ked sme sa zase dali dokopy, tak som si od kamosa zistil ,ked si to dala prvy krat a tak som sa jej na to opytala, uz vtedy ma chcela oklamat a povedala , ze az po nasom rozchode, no ja som jej povedal co si o tom myslim a ze si nezelam aby s tym pokracovala. kedze zijeme odseba asi 100 km a vidime sa iba cez vikendy, tak neviem ako pokarcuje..teraz v sobotu sa mi zdalo ze bola sfucana, opytal som sa a ona sa urazila :(( .. ako sa da zistit ci je nafetovana alebo nie?, uplne inak sa chova ako normalne...existuje nejaky dostupny tester na pervitin ??...da sa jej este verit ked vtedy ma chcela oklamat??....dakujem...karol .. ja som v tomto smere neskuseny a zalezi mi na nej.

Odpověděl: Pavel Kubů
Objektivně zjistit, zda Vám přítelkyně říká pravdu, lze použitím kvalitativního testu na přítomnost drog v moči. Zeptáte-li se v lékarně, měli by Vám minimálně poradit, kde konkrétně ho ve Vašem městě koupíte. Ovšem bez spolupráce přítelkyně při odběru moči se to neobejde. Takže s ní nutně musíte o vašich obavách, že užívá pervitin, promluvit, a zkusit se s ní na použití testu domluvit - to nemusí být jednoduché a s vaším vztahem to může dost zamávat. Pokud se na použití testu domluvíte, zkuste si promyslet, do budete dělat s výsledkem, obzvlášť když bude pozitivní. Zjistíte, že přítelkyně drogu v posledních pár dnech užila - co pak? Ohledně příznaků intoxikace pervitinem, případně pozorovatelných projevů mezi intoxikacemi doporučuji přečíst si informace o pervitinu na http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=18 eventualně na http://www.drogmem.cz/html/memy/kamikadze.htm , kde najdete poměrně podrobný popis toho jak se jedinci užívající pervitin projevují. Na otázku, zda se jí dá ještě věřit, Vám bohužel odpovědět nemohu. To záleží částečně na Vás, nakolik jí budete věřit, že Vám říká pravdu a částečně na ní, nakolik k Vám bude chtít být upřímná. Můžu jen napsat, že řada jedinců, kteří se závislosti na pervitinu zbaví později hluboce a upřímně lituje podvodů a lží, kterých se dopustili na svých blízkých, aby mohli pokračovat v konzumaci drogy.