aale takova provokace ;-)
linda
Pobavilo mne, ze p. Hulik povazuje predstavu 26 leteho muze, ktery chodi "juchat na party" za bizarni. Chtela bych se zeptat, zda pan Hulik nekdy na party byl a vyzkousel si to. Je mi 27 a prvni party pro mne byla skutecne taky jakymsi 'procitnutim': oproti tancovackam kde se lovi holky/kluci a chlasta se jako o zavod, jsem s tim opovrhovanym technem zazila veci ktere se nebojim nazvat setkanim s vsehomirem, vlnami lasky, cimsi jako prapuvodnim kmenovym ritualem (a tak podobne, urcite naivne a zastydle, ze ;-)). Jsem normalni? :-) Ale konstruktivne: pokud na after party zjistim, ze to nekdo nezvladl a je zrejme dehydrovany (?), horecka, zvraceni a samozrejme nechce jit k lekari -- co se da/ma s nim delat? Dekuju za radu. Jste super, ocenuju vasi tvrdou praci, akorat ty kategoricke soudy (pred kterymi ostatne varujete rodice) bych omezila ;-)

Odpověděl: Martin Hulík
Máte pravdu, asi jsem trochu ujel. Ale v kontextu onoho dotazu mi moje formulace připadala smysluplná a je to můj názor, za kterým si stojím. Párty znám.
Děkuju za připomínku, zamyslel jsem se nad ní a trochu zastyděl.
K vašemu dotazu: když je k ránu po propařené noci někomu špatně, nejčastěji stačí klid, čerstvý vzduch, minerálka a časem se pořádně vyspat, když to jde. Pokud ten člověk upadá do bezvědomí, buďte u něj, hlídejte, aby nevdechl zvratky (uveďte postiženého do stabilizované polohy), klid, čersvý vzduch a NEBOJTE SE VOLAT SANITKU (požádejte o pomoc pořadatele, na větších akcích bývají k dispozici zdravotníci). Lepší je zbytečně přivolaná sanitka než smrt po otravě alkoholem, dehydrataci, atd. Taky se můžete pokusit zjistit, co všechno dotyčný za noc zkonzumoval - jiné to bude po jedné tabletě než po třech tabletách, několika panácích a lajně koksu, tahle informace bude užitečná i pro přivolaného lékaře.