Problém s alkoholem a kokainem
Tom
Dobrý den,
už pár let mám problém s alkoholem a kokainem. Vždy když si dám pár piv, tak si objenám kokain a je to opravdu problém. Mám tendenci to dělat párkrát do měsíce. Utrácím kvůli tomu peníze a neumím to nedělat. Začíná mi to kazit osobní i pracovní život. Neměli byste prosím radu jak se to odnaučit a ideálně už nikdy nedělat.
S pozdravem,
T

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Tome,
díky za sdílení.
To, že si uvědomujete, že se začíná z občasného užívání stávat problém, je skvělý první krok. Podle toho, co píšete mám dojem, že by pro Vás bylo ideální vyhledat péči adiktologa.
Je to odborník, který pomáhá lidem řešit problémy spojené se závislostmi. Pomáhá pochopit příčiny a důsledky závislosti, poskytuje poradenství. Společně vytváříte plán léčby a hlavně - podporuje Vás během změny. Dodává motivaci a pomáhá zvládnout těžké situace.
Ráda Vám některého z kolegů doporučím, napište odkud jste a najdeme zařízení přesně pro Vás. Případně tady posílám odkaz na mapu kontaktů https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/ (jako druh zadáte AT ambulance nebo ambulantní programy).
Je lepší nebýt v tom sám.
Dejte vědět, jak se daří.
Markéta